Yessmann Skrevet 16. april 2023 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg har en testversjon av Pinnacle Studio. Den går ut imorgen. Igår var prisen for å kjøpe 530 kroner, idag er den 1270!! Hva har skjedd? Det er ekstra irriterende fordi jeg allerede HAR betalt for produktet, men det er på en annen/eldre PC der jeg var dum nok til avinstallere det fordi jeg ville flytte det over på ny PC. Men det fant jeg aldri ut av. Kan ikke se noe sted jeg mottok noen koder/verifiseringsnøkler. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 16. april 2023 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg ser at prisene på nettsiden til Pinnacle er: Pinnacle Studio 26, kr 530 Pinnacle Studio 26 Ultimate, kr 1270 Elkjøp har Ultimate til kr 999 Ellers vil jeg tro at pris på software kan variere mye med tilbud og butikk. Stadig svakere norsk krone gjør vel ting dyrere. 1 Lenke til kommentar
Yessmann Skrevet 16. april 2023 Forfatter Del Skrevet 16. april 2023 Plutselig dukket 530 kronerstilbudet opp igjen. Det ble kjøp. Merkelig at standardutgaven var borte tidligere når jeg åpnet Pinnacle. Men de vil vel helst selge det dyreste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå