Tranceformation Skrevet 15. april 2023 Del Skrevet 15. april 2023 Hei. Jeg har problemer med at videoer hakker når jeg bruker Airplay mellom iPhone og TV. Jeg har en LG CX Oled. Har prøvd å trekke ut strømmen på tv, restarte Internett, men ingenting virker. Tv bruker Ethernet-kabel for nett, mens iPhone bruker wifi. Jeg sitter ca 4 meter fra tv. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
BartSimpson Skrevet 15. april 2023 Del Skrevet 15. april 2023 Har samme problem med lg c tv Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 15. april 2023 Forfatter Del Skrevet 15. april 2023 Noen som har en fix til dette? Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 16. april 2023 Forfatter Del Skrevet 16. april 2023 BartSimpson skrev (14 timer siden): Har samme problem med lg c tv Har ikke funnet problemet enda, men lastet ned en app som virker uten lagging på AirPlay. Ikke trykk kjøp, bare trykk x opp i høyre hjørne når appen spør om abonnement👍 https://apps.apple.com/no/app/screen-mirror-smart-view-cast/id1529106085?l=nb Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 28. august 2023 Forfatter Del Skrevet 28. august 2023 Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå