ForTheImperium Skrevet 15. april 2023 Del Skrevet 15. april 2023 Hvis det er en konflikt jeg ønsker vesten burde blande seg indirekte inn er konflikten i Burma. Denne barbariske handling må få konsekvenser. Gi de noen våpener som stinger missiler og javelins sånn at de kan knekke juntaen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 15. april 2023 Del Skrevet 15. april 2023 Er redd det er en annen betydelig større og mer barbarisk krig litt nærmere som får større prioritet.. 1 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 Nei. Vesten kan la være å blande seg inn i ting de ikke har noe med å gjøre. Frelserkompleksen til folk begynner jeg egentlig å gå lei. Lenke til kommentar
ForTheImperium Skrevet 19. april 2023 Forfatter Del Skrevet 19. april 2023 Yakamaru skrev (28 minutter siden): Nei. Vesten kan la være å blande seg inn i ting de ikke har noe med å gjøre. Frelserkompleksen til folk begynner jeg egentlig å gå lei. Men da burde vi heller ikke blande oss inn i Ukraine? Lenke til kommentar
Rhabagatz Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 On 4/15/2023 at 6:34 PM, ForTheEmperor said: Hvis det er en konflikt jeg ønsker vesten burde blande seg indirekte inn er konflikten i Burma. Denne barbariske handling må få konsekvenser. Gi de noen våpener som stinger missiler og javelins sånn at de kan knekke juntaen. Kan vel bare minne på Syria, der demokratiforkjemperne viste seg å være halshuggende islamister. Tror ikke man skal hive seg inn i interne konflikter, som forøvrig også er brudd på folkeretten. Men det betyr ikke at press og sanksjoner ikke er på sin plass mot despotiske regimer. Lenke til kommentar
Sosialist57 Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 Jeg synes USA og Nato burde begi seg inn i denne konflikten også. Så er vi sikker på at økonomien i vesten blir svakere. (ironi) Krig er en fin ting om de som blir gitt våpnene betaler for de. Men det blir noe dritt om en må sende militært personell dit. Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 1 hour ago, ForTheEmperor said: Men da burde vi heller ikke blande oss inn i Ukraine? Nope. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå