-Q6MO3JCX Skrevet 15. april 2023 Del Skrevet 15. april 2023 Hei, har en 5 år gammel pc og lurer på om jeg skal kjøpe ny eller oppgradere. Her er spec på den jeg har Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 15. april 2023 Del Skrevet 15. april 2023 Hadde jeg hatt den riggen der så hadde jeg kun kjøpt en ssd for å installere spill på, og brukt den i minst 1-2 år til. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. april 2023 Del Skrevet 15. april 2023 Subsidiært oppgradert M.2-disken til noe langt større, og kanskje noe raskere. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 15. april 2023 Del Skrevet 15. april 2023 En kan bytte til større SSD. Eller sette inn en ekstra SSD. For mange vil dette være bra nok. GTX 1080 er ganske bra om du har 1920x1080 skjerm. Det er en mulighet å oppgradere til nytt skjermkort. Om en skal bytte CPU så må en bytte både CPU, hovedkort og minne. Bare enkelte spill og spillere som ønsker høy fps vil ønske en bedre CPU. Du må nesten vurdere dette selv hva du vil ha. En tanke kan være om en vil selge den som den er og heller kjøpe en ny. Eventuelt bytte bare SSD nå, og beholde den en stund til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå