Spillredaksjonen Skrevet 13. april 2023 Del Skrevet 13. april 2023 Final Fantasy XVI blir en fargerik og hektisk affære Square viste over 20 minutter med spilling i ny trailer. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 14. april 2023 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg så på State Of Play, og jeg er enda usikker på dette. Jeg er redd for at det blir for mye fokus på battles fremfor historie. Og det er historiene i FF spillene helt frem til nr 13 som har vært drivende for min del. Så håper og krysser fingrene for en emosjonell reise samt episke bossfights. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 14. april 2023 Del Skrevet 14. april 2023 (endret) Sikkert et bra spill dette her, men jeg syns Square egentlig burde begrave final fantasy tittelen og gi spillene sine nye navn. For dette har ingenting med Final Fantasy å gjøre slik vi kjenner det. Siste virkelige final fantasy spill var FFX. Etter det har Square bare forsøkt å tilnærme seg vestlig spillestil. De har gått helt bort fra taktikk og tur basert kamp, til en kamp system med mål å nå flest mulig spillere. De har gjort kampene så actionfylt og uoversiktlig, at spillere ikke lenger kan styre karakterene som nå styres av AI. Jeg har spilt alle FF spill fra det første som kom på Nintendo, og må si at jeg aldri har glede meg så lite til det nye FF spillet. Endret 14. april 2023 av Skribenten_ 1 Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 14. april 2023 Del Skrevet 14. april 2023 Turn-based eller ingenting fam Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 14. april 2023 Del Skrevet 14. april 2023 Ser ihvertfall ut som om spillet har hatt den eksakt motsatte utviklingen av det ff 15 hadde. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. april 2023 Del Skrevet 14. april 2023 Ser ikke så gæli ut, men begynner bli lenge siden et bra FF spill. Vet ikke om de klarer lage kule historier og karakterer lenger. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 17. april 2023 Del Skrevet 17. april 2023 setter pris på disse tilgjengelighetsfunksjonene vil gjøre spillet spillbart for meg med en hånd Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. april 2023 Del Skrevet 17. april 2023 Time på time med det epilepsi og hjerteflimmer fremkallende kamp systemet der høres grusomt slitsomt ut… Jeg fatter ikke at noen orker å spille slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå