ThreeD Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvem lager de beste kabinettene, og hvor kan man eventuellt få tak i de? Har sett at Komplett har noen, ellers har Microplex noe..men finnes det noen andre steder? Trenger litt å velge på før jeg bestemmer meg Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har selv en Thermaltake Miditower V2000A Aluminium m/vindu . (Microplex) Alle har meninger om kabinetter og det finnes mange bra, men det er til sist smak og behag som avgjør. Selv er jeg ute etter lite støy. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 har du penger ville jeg satset på Lian Li, men er du ikke så rik så kanskje dette hadde vært noe? Lenke til kommentar
Shortyboy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 har du penger ville jeg satset på Lian Li, men er du ikke så rik så kanskje dette hadde vært noe? Yes...Lian Li er jo bare helt konge og en klasse for seg selv Shorty Lenke til kommentar
Richard`n Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Lian er bra de, men etter min smak veldig kjedlige... Jeg ville ha valgt noe fra Thermaltake sine kabinetter. Fåes kjøpt på bla microplex og netconnections. Lenke til kommentar
ThreeD Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Det Aero kabinettet var jo ganske kult da Har sett en del på microplex, liker denne. Har masse plass og helt ganske kul sånn sett. Skal sjekke videre. Driver oxå å sjekker Lian Li Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Lian Li er da helt konge IMO Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SL skal jeg kjøpe Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SL skal jeg kjøpe Har jeg også lyst på... Men, så inn i ****** dyrt da... Har råd, men vet ikke om jeg gidder å bruke 3000 spenn på kabinett. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 sjekk denne testen kabinett test den går ganske dypt mvh nerd-light Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Må si at hva du skal kjøpe avhenger veldig av behovene dine. I tillegg er smak en viktig faktor. Jeg kjører seift på Chieftec, men syne egentlig det er ganske kjedelig. Hvis du sier noe om behov, kan jeg (og sikkert veldig mange andre, også) gi deg gode tips. Lenke til kommentar
antistar Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hvem lager de beste kabinettene, og hvor kan man eventuellt få tak i de? Har sett at Komplett har noen, ellers har Microplex noe..men finnes det noen andre steder? Trenger litt å velge på før jeg bestemmer meg Annbefaler et kabinett som er basert på chieftec design sopm TT,Raidmax eller rett og slett bare et helt vanlig chieftec kabinett som er det vanligste og letteste å få tak i til en rimlig pris. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Er veldig fornøyd med mitt Chieftec midi dragon series. Klassisk design god pris og mange smarte løsninger. eks viftemonteringopplegget. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 1. Lian Li (lekkert, lett, ryddig) 2. Compucase (praktisk, stille, ryddig, litt svake PSU'er) 3. Chieftec (praktisk, litt vel kjedlig, bra PSU'er) 4. Aopen (praktisk, kjedelig, bra PSU'er) - omtrent i det rekkefølget. Ting jeg ikke ville rørt med ei ildrake, - Raidmax (litt vel 'billig') - Q-tec (kasser til 300 spenn - som gir deg akkurat hva du betaler for) - ThermalTake (teknisk bra, men ser best ut oppi pappesken sin) Bruker selv for tiden Compucase, Chieftec x2, Lian Li og I&S. Sjekk kontoen, se hvor stort du trenger det og velg noe du synes er "pent", styr unna møkka/billig merkene - du får akkurat det du betaler for. Kan og være verd å huske at man veldig kjapt blir "lei" et glorete kabinett (verd å tenke på når man spar opp lapper for casemodding ting og tang). Kremeksemplet er en kompis av meg som brukte over 3K på noe rot hos Microplex, for så å bytte til seg en Chieftec Midi etter to måneder Lenke til kommentar
ThreeD Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 da blir det nok en Chieftec eller noe sånt denne gangen Har ikke bestemt meg helt enda, men har sett en del rundt omkring og finner ikke noe som er virkelig nedslående og fantastisk Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Lepont lager også ganske bra kabinetter. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3055&GID=3000 Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SL skal jeg kjøpe Har jeg også lyst på... Men, så inn i ****** dyrt da... Har råd, men vet ikke om jeg gidder å bruke 3000 spenn på kabinett. der er dere ikke alene. det kabinettet har stått lenge på min ønskeliste Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ja, hehe... Tror kanskje jeg kjøper det når jeg får lønning. Må bare ha det. Får heller spise nudler i en måned. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC73SL skal jeg kjøpe Har jeg også lyst på... Men, så inn i ****** dyrt da... Har råd, men vet ikke om jeg gidder å bruke 3000 spenn på kabinett. Oss som driter penger synes ikke at det er dyrt:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå