Scoterhjelp Skrevet 12. april 2023 Del Skrevet 12. april 2023 Scooteren min dør veldig fort. Bare etter jeg har starta scooteren og kjørt litt for å stoppe dør den. Kjempe irriterende. Noen hjelpe?? Lenke til kommentar
Musefella Skrevet 12. april 2023 Del Skrevet 12. april 2023 2t? er det automatisk choke? Ta ut å rense forgasseren er mitt tips, samt sjekke drivstoff slangene og evnt drivstoff-filteret. Sjekk også tilstanden på tennpluggen, den kan også gi visse indikasjoner på hva problemet er: Lenke til kommentar
Scoterhjelp Skrevet 12. april 2023 Forfatter Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Hei! Er dette noe man må gjøre på service, eller er det mulighet å gjøre selv?Det billigste og beste hadde vel vært å gjøre det selv. Men vet du om det er noe avanserte saker å skifte eller endre om jeg kan fikse selv? når jeg også bremser (for bremse), kviner den noe forferdelig. Også når jeg ruller bakover. Bytta nylig bremseklosser og har allerede gjort det 2 ganger. Endret 12. april 2023 av Scoterhjelp Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 12. april 2023 Del Skrevet 12. april 2023 (endret) Det meste er mulig å gjøre selv, om man har tid og kunnskapen til det. Ikke den mest avanserte jobben nei. Kan fint gjøres selv. Mulig skjev bremseskive. Om du ikke har smurt stempel som presser bremseklossene mot skiven, så kan det være bremseklossene som ligger for tett inntil bremseskiven. Edit: Husk å bruke ?-tegnet når du stiller et spørsmål. Endret 12. april 2023 av TwoFace Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 12. april 2023 Del Skrevet 12. april 2023 Scoterhjelp skrev (7 timer siden): Scooteren min dør veldig fort. Bare etter jeg har starta scooteren og kjørt litt for å stoppe dør den. Kjempe irriterende. Noen hjelpe?? Sjekk justering på gasswire og tomgangsdyse. Lenke til kommentar
Scoterhjelp Skrevet 12. april 2023 Forfatter Del Skrevet 12. april 2023 Hei! Er dessverre ikke så flink på delene? Hvor finner jeg disse? Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 12. april 2023 Del Skrevet 12. april 2023 Tomgangsskruen finner du på forgasseren. Gasswiren kan du justere både på innfesting mot forgasser og mot gasshåndtak. Her er en link som kanskje kan hjelpe: https://runes-scooter-mc.com/Tips råd Lenke til kommentar
Scoterhjelp Skrevet 12. april 2023 Forfatter Del Skrevet 12. april 2023 Er det farlig å kjøre den da? Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 13. april 2023 Del Skrevet 13. april 2023 Nei det er nok bare tomgangen som er litt i ulaget. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. april 2023 Del Skrevet 13. april 2023 Vil anbefale å forsøke å finne feilen framfor å bare prøve å håndtere symptomene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå