Sebbe Skrevet 10. april 2023 Del Skrevet 10. april 2023 Hei Skal kjøpe min første MacBook og da lurer jeg på om m1 eller m2 er det beste kjøpet. Gjerne kom med argumenter for og imot Lenke til kommentar
TwoFace Skrevet 10. april 2023 Del Skrevet 10. april 2023 Det spørs helt hva du skal bruke den til og hvilken konfigurasjon du velger. Fortell litt mer om bruken din, så er det lettere å hjelpe eller anbefale deg etter hva du trenger. Lenke til kommentar
Sebbe Skrevet 10. april 2023 Forfatter Del Skrevet 10. april 2023 TwoFace skrev (2 timer siden): Det spørs helt hva du skal bruke den til og hvilken konfigurasjon du velger. Fortell litt mer om bruken din, så er det lettere å hjelpe eller anbefale deg etter hva du trenger. Blir egentlig mest til surfing, litt jobbing, Netflix Lenke til kommentar
007Bond Skrevet 10. april 2023 Del Skrevet 10. april 2023 Sebbe skrev (14 minutter siden): Blir egentlig mest til surfing, litt jobbing, Netflix Da ville jeg vurdert ut ifra pris. M1 er såpass kraftig at den sannsynligvis vil holde til ditt bruk i mange år fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå