Buchern Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei... Trenger jeg mer en en 360 w psu på et thermaltake 1000 kabinett og et atlhon sett? hele pakka da seff. Eller burde jeg kjøpe 420 w en? Mvh Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Nei, det skulle holde mer enn nok! Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Er det bedre å investere 60 kr på 2 vifter i psu en? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hvilken PSU er det du sikter til da? Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 hvilken PSU er det du sikter til da? Chieftec Strømforsyning ATX 360W (P-4) - Strømforsyning for P4/AMD CPUs m/PFC Og den skal brukes til 8 vifter blir det vell tilsammen + et athlon 64 bits sytem Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Fortron/Source og Mist (som har modifisert noen F/S PSU) sine PSU hos microplex tiltaler ihvertfall meg med sine 120mm vifter som skal være svært stillegående - får dog først testet det selv når microplex måtte få av gårde pakken min - og tilsynelatende leverer de en hel del mer (watt) enn hva merkinga skulle tyde på. PSU er vel ikke der du vil spinke og spare mest i et Athlon 64-system - selv med 50-100% prisøkning på PSU utgjør jo ingen formue. Noen av de nevnte PSU har også S-ATA kontakter hvis slikt skulle være aktuelt! Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Fortron/Source og Mist (som har modifisert noen F/S PSU) sine PSU hos microplex tiltaler ihvertfall meg med sine 120mm vifter som skal være svært stillegående - får dog først testet det selv når microplex måtte få av gårde pakken min - og tilsynelatende leverer de en hel del mer (watt) enn hva merkinga skulle tyde på. PSU er vel ikke der du vil spinke og spare mest i et Athlon 64-system - selv med 50-100% prisøkning på PSU utgjør jo ingen formue. Noen av de nevnte PSU har også S-ATA kontakter hvis slikt skulle være aktuelt! Siden du sier så skal jeg heller gå for en enermax 350 w? Er jo bedre kbalitet da!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå