DementedAlbino Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Nå som jeg snart får adapter fra telio trenger jeg en bra tråløs telefon. Vil holde meg under 700 kr, men er ganske mange og velge mellom på elkjøp, bonus og elprice. Komplett er faktisk utrolig dyr på slike telefoner, og har et elendig utvalg. Fint om noen kan komme med noen gode tips til en tråløs telefon. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Er der ingen som har tråløs telefon? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Analog trådløs tlf. ? Her i bygda går halve befolkningen med scannere og avlytter alt som finnes på analog båndbredde....... Endret 14. januar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Analog trådløs tlf. ? Her i bygda går halve befolkningen med scannere ogavlytter alt som finnes på analog båndbredde....... bra jeg ikke bor i bygden din da;) Må ha analog tlf om jeg skal få fast tlf før mars, så har ikke så mye valg. Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Dette hører kanskje inn under mobil og PDA, jeg vet ikke. Er njub. Tror kanskje du kunne fått noen flere svar der lissom. Jeg har null peiling på telefon. Er det ikke et fett når det gjelder trådlås da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå