Gå til innhold

[PL] Kamptråd - Runde 30

Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikpellik skrev (3 minutter siden):

Vet ikke om det burde vært noe, jeg prøver å synse om hvorfor det ikke ble det - og jeg tror høyden hadde mye å si for avgjørelsen, samt det at han stuper inn og at kontakten var liten. Det var også lite til ingen protester fra Newcastle-spillerne der, og kommentatorene sa heller ikke mye. 

Her er ESPN sin dommerekspert om situasjonen:

https://www.espn.com/soccer/english-premier-league/story/4912326/the-var-review-bruno-fernandes-penalty-incidents-daniel-podence-spitting-claim-man-city-offside

Fair det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vært mye rart fra dommerene og VAR denne kampen. Favør Tottenham hver gang. Stuart Atwell har ikke vært god

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Fresh Prince skrev (4 timer siden):

Wolves med 4,7 i odds mot Chelsea. Nesten verdt en 50-lapp.

Free money. 

Lenke til kommentar

Det som skjer i Spurs - Brighton er egentlig ganske provoserende. Først en hands hvor ballen ganske tydelig er over den delen av armen som er straffbar hands. Mulig jeg er blind, men jeg kan ikke se at den er lavere på armen enn på ermet og dermed lovlig.

Den andre annulleringen er ok. Reglene er slik, og selv om reglene her er ganske teite så er det riktig avgjørelse.

Så den straffesituasjonen hvor Mitoma blir tråkka på. Forstår ikke helt hvordan det er mulig av VAR å vurdere det til å ikke være en klar feil av dommer. Det er så klink straffe!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (11 timer siden):

Så den straffesituasjonen hvor Mitoma blir tråkka på. Forstår ikke helt hvordan det er mulig av VAR å vurdere det til å ikke være en klar feil av dommer. Det er så klink straffe!

Er på tide man får høre hva VAR snakker om og begrunner med til hoveddommer under sjekker. Bør være helt transparent, nå er det bare hemmelighold over hele fjøla, ingen begrunnelse på noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...