plankeby Skrevet 6. april 2023 Del Skrevet 6. april 2023 (endret) Bergensavisen hadde artikkel om en som glemte å avslutte parkeringen i appen på telefon. Timepark fakturerte derfor for 64 dager, daglig leder Timepark sier: Kunden registrerte en parkering manuelt i appen, og har da ikke deaktivert den før 18. mars, sier Andersen. Nå trakk Timepark fakturaen, men at Timepark ikke har noe system om å varsle kunden, virker håpløst. En melding i appen etter f.eks. to døgn med "står du fortsatt parkert.." hadde vært god kundeservice. Faktura viser også en post med tjenesteavgift på kr 1670. Hva i all verden er det? Heldigvis trakk Timepark kravet her. De kan selvsagt peke på kunden å si at avtalevilkår er at kunden har ansvaret for å starte og avslutte parkering riktig. Endret 6. april 2023 av plankeby Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. april 2023 Del Skrevet 6. april 2023 De kunne sikkert ha implementert advarsler og what not etter 72 timer. Men det enkleste er kanskje å bare kansellere hele regningen når kunde tar kontakt? Dersom dette er noe som skjer en gang i skuddåret, ser jeg virkelig ikke verdien i å bruke masse tid og ressurser på å programmere seg rundt "problemet"?! Er dette derimot nesten dagligdags, burde bedre rutiner og algoritmer ha komt på plass! 2 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 6. april 2023 Forfatter Del Skrevet 6. april 2023 (endret) 18.000 er vel ekstremt og burde ikke ha sluppet igjennom. Som den rammede etterspør i artikkelen, hvor mye har de av mindre regninger innenfor hundrelapper ekstra? Svaret på dette vet bare Timepark. Endret 6. april 2023 av plankeby Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. april 2023 Del Skrevet 6. april 2023 qualbeen skrev (6 minutter siden): Dersom dette er noe som skjer en gang i skuddåret, ser jeg virkelig ikke verdien i å bruke masse tid og ressurser på å programmere seg rundt "problemet"?! Krever ikke mange linjene med kode for å få appen til å varsle når man har stått X-timer parkert. Enig i at det sikkert ikke er nødvendig, men det er ikke snakk om masse tid og ressurser for å løse problemet heller. Men så kan man lure på hvor mye penger de tjener på å ikke ha en varselfunksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå