skidrow Skrevet 6. april 2023 Del Skrevet 6. april 2023 Har brukte tlf jeg kan få, begge er brukt ca 1 år men jeg klarer ikke bestemme meg helt. Jeg bruker tlf til sms, messenger, spotefy, bank og andre kjedelige ting.tar noe bilder nå og da, litt gps på turer men ellers lite aktiv med tlf, ikke spiller jeg på de og ser sjelden på film, må inrømme at noe tiktok blir det men.. Har ikke prøvd noen av de med ser at begge får mye skryt, så hvem hadde DU valgt og eventuelt hvorfor? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 6. april 2023 Del Skrevet 6. april 2023 Samsung er vel litt nyere og har bedre ytelse. Hadde valgt Samsung om du ikke liker Huawei bedre. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 6. april 2023 Del Skrevet 6. april 2023 Jeg oppgraderte fra p30 pro til s21u for 2 år siden. S21u er bedre på "alt". Unntaket er størrelse/vekt og kanskje batteritid, men p30pro lukker masse app'er for å spare strøm. Teams brukte timesvis på å si ifra at jeg fikk meldinger, og uten at man kunne gjøre noe med det... Med S21u kan man velge selv. Jeg var mye mer fornøyd med s21u. 1 Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 7. april 2023 Del Skrevet 7. april 2023 Begge er bra telefoner. Personlig synes jeg P30 pro er en av de beste telefonene jeg noensinne har hatt, men den begynner å dra på årene. Den vil gjøre en god jobb i flere år fremover, men S21 Ultra er nok litt bedre på det meste. Jeg ville nok valgt den. 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9635&idPhone2=10596 S21 er to år nyere telefon og vil få Androidoppgraderinger til og med Android 15 i 2024 og sikkerhetsoppdateringer fram til en gang i 2025. Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 23. april 2023 Forfatter Del Skrevet 23. april 2023 Har nå prøvd begge to i to uker og selv om jeg liker P30pro best så blir det og beholde samsungen. P30 har mye bedre kamerasynes jeg ellers merker ikke jeg sånn store forskjeller, begge er raske og nesten like og bruke. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå