kerog Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg trenger en liten brain-storm. Har skikkelig lyst til å ha PC i stua, men vil ikke ha den vanlige kassa (eller en rna utgave av den). Kom gjerne med tips til hva jeg kan putte PC'en inni. Minimum størrelses krav med hensyn til HK er 25cm i kvadrat vil oxo ha lett tilgang til begge CD-rom spillerne mine. Takk for alle tips på forhånd. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hva med å bygge en kasse i tre som kan settes av sted litt diskre? Hva vet jeg? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bygg den inn i pulten? Om det er ei stor skuff elns. på den, så er det kjekt Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bygg den inn i pulten? Om det er ei stor skuff elns. på den, så er det kjekt vis du bygger den inn i en skoff eller en pult er den jo ikke så veldig flyttbar(lan..osv) da! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bygg den inn i pulten? Om det er ei stor skuff elns. på den, så er det kjekt vis du bygger den inn i en skoff eller en pult er den jo ikke så veldig flyttbar(lan..osv) da! Han sa ingenting om at den skulle vere lett å flytte på. Det går vel alikevel an å ta ut skuffa og ta den med seg. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bygg den inn i sofen!!! En geinal ide! En Sofa kan være veldig hul skjønner du! Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hva med en gitar? Ta en titt: http://www.mini-itx.com/ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 men en barebone hadde jo vært noe? Lenke til kommentar
kerog Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg takker for mange tips som kom svært hurtig. Veldig flyttbar er ikke prioritet hos meg så både skuff og sofa kan virke. Jeg anser ikke meg selv kreativ eller kunstnerisk nok til å lage en fin kasse av tre og montere diskret i stua. Tanken var noe vanlig pynteting, noe som heller ikke er vanlig å ha en PC i kanskje. Gitar for all del det var bra, skuff greit nok men det har jeg ikke tilgjengelig. La tipsene strømme. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 men du kan jo også gjøre noe som dette , det hadde jo vært noe å brife for kona med Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kan jo se om du finner en gammel videospiller eller no sånt? muligens noe trangt, men sikkert mulig :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå