mariushaugan Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei, skal kjøpe mp3-spiller. Alt jeg bryr meg om er at mp3 spilleren ikke ødelegger lyden mer enn selve mp3 komprimeringen har gjort fra før. Noen som har erfaring med disse? Er lyden god nok? Creative Rhoomba Mvh, Marius Haugan. Lenke til kommentar
ASW Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Alle creative produkter har god lyd. Selve spilleren vet jeg lite om. Se tester og sånt(dette har du sikkert gjort) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Et tips til deg om du skal kjøpe den creative mp3 spilleren,bytt ut den som følger med med noen annen.Den som følger med skal visst ha utrolig dårlig lyd kvalitet,har jeg lest.Lest testen hos hardware.no der nevner de det med øreproppene som følger med. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 2 kompiser av meg har Rhomba'en, og de er veldig fornøyde begge to. eneste provblemet er at proppene ikke tåler og bli mista i gølvet uten og begynne og lage skrapelyder Lenke til kommentar
Kgb_Mist Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Til dere som klager på ørepropper: Hvis du har sans for god lyd bruker du ikke de ørepropper som følger med, de er alltid dårlige. Lenke til kommentar
GeeZ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hey... Marius ser at du også ser etter mp3 spillere... Hvis du finner en bra mp3 spiller, kan du da si det til meg via min post? det hadde vert fint. For det er så sykt mye å velge mellom MVH/Regards GeeZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå