sdf123 Skrevet 5. april 2023 Del Skrevet 5. april 2023 (endret) Hei, Forstått det slik at for å unngå dobbel mva plus gebyr, så må man få sender til å skrive VOEC "og et nummer" på selve forsendelsen. Hvordan løser dere det npr dere handler feks fra Aliexpress? Jeg har jo ingen mulighet til å legge ved tekst på bestilling. Har dere bare endre adressen deres til å inneholde VOEC *NUMMER*? Og hvor finner man oversikt over hvilket nummer man skal skrive? Etter litt videre googling, så kom jeg frem til dette: Legg inn det under i adressefeltet: Aliexpress: VOEC 2034638 eBay: VOEC 2024926 Etsy: VOEC 2021137 Wish: VOEC 2032082 Endret 5. april 2023 av sdf123 Lenke til kommentar
KalleKanin Skrevet 5. april 2023 Del Skrevet 5. april 2023 Ja, jeg har hatt et par episoder der posten har slått seg vrang grunnet manglende VOEC. Har nå lagt det inn som en del av adressen min. Har ikke fått noe bråk med det så langt i hvert fall. (Kun handlet fra Aliexpress etter at jeg startet med dette) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå