merl1n Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Vet egentlig ikke om dette emnet hører hjemme her.. for det er vel det samme problemet med stasjonære pcèr.. Men i allefall: Når jeg prøver å legge inn Win2k på den bærbare pcèn min får jeg beskjed om at programmet ikke hører til denne pcèn osv. Nå har jeg win98 på den med Toshiba logo å det hele! Er det noen måte å få lagt inn win2k på ? Eller er det rett og slett umulig pga thosiba har lagt inn en form for sperre e.l ? Endret 13. januar 2004 av merl1n Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har den samme maskinen som deg! Orginalt er det 32mb ram i den, har du oppgradert? For å innstalere xp må du ha minst 64mb ram. Jeg har bestillt 128mb ram til i min, for at jeg skulle få lagt inn xp. Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 2. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2004 Har oppgradert, ja. Nå er det 128 i den. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) Er det noen måte å få lagt inn win2k på ? Bare sett Win 2000 CD i maskinen,restart PC´en. Hvis den ikke booter opp fra CD,restart PC´en,hold inne F1 (eller var det esc),still BIOS til boot opp fra CDROM først. Restart PC´en med Win 2000 CD i. Endret 2. februar 2004 av karasjok Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 6. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2004 Hyggelig at du prøver Karasjok, men det sier seg vel selv at jeg har kommet så langt som til installasjonen når jeg får en feil i installasjonsprogrammet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå