Mestønsket Skrevet 4. april 2023 Del Skrevet 4. april 2023 Kjøpte en ny Philips skjerm fra Dustin: https://www.dustin.no/product/5011200709/b-line-276b1-27-qhd-ips-169-sort-hoyttaler Skjermen var defekt, meny knappene fungerte ikke. Etter en telefonsamtale, de ba meg sende en bilde hvor jeg viser at knappen fungerer ikke?!? Etter 5 e-poster, de sendte meg en ny skjerm. Det tok 2 uker å motta den. Den nye skjermen var OGSÅ defekt. Denne gangen ba de meg sende en video på mail som viser at lyden ikke fungerer. Ok... De svarte men en e-post "prøv en annen pc", selv om jeg forklarte 2 ganger at jeg har prøvd forskjellige PC-er, skjermer, kabler, instillinger osv. og at det er kun den philips skjermen som er defekt. Det har vært 1+ måned nå siden saken startet og jeg fortsatt ikke har en fungerende skjerm, bare mye bortkastet tid. Dustin nekter å hjelpe og bare sender meg videre til Philips. Forferdelige skjermer, helt forferdelig kundestøtte. Hva er mine rettigheter her? Kan jeg bare be om å få pengene tilbake og sende skjermen tilbake til dustin? Jeg vil ikke kaste bort mer tid på dette... Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 4. april 2023 Del Skrevet 4. april 2023 Her er det dustin som du skal forholde deg til. Det er dustin du har handlet med, så det er dem du skal forholde deg til. Her har du produkter som er DOA så er nok dustin som er kranglete. 1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 4. april 2023 Del Skrevet 4. april 2023 Samme feil på to splitter nye skjermer er jo litt av et sammentreff! Er du sikker på det ikke er en tastelås eller noe slikt som kan være årsaken? Uansett; håper det ordner seg raskt for deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå