Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er få som gir bort bra design for ikke noe..

Er de få da dummsnille eller uten forretningssans?

noen gjør det for trening, andre for å være grei. tror ikke det er penger det dreier seg om, men folk er lei av den "har header, men vil ha ny" stilen.. de som bidrar på forumet vil nok få hjelp, har sagt det før, en må jobbe for å kunne høste fruktene.. ;)

Lenke til kommentar
det er få som gir bort bra design for ikke noe..

Er de få da dummsnille eller uten forretningssans?

Dei er dei som er _med_ forretningssans. En får lønn for arbeid, og en liten link til ei side er da vel ikkje så vanvittig masse å forlange?

Ofte har sider en "linker" seksjon, ka med å legge en link der f eks?

Mest av prinsipp!

Edit: +det som smidt sa i posten over.

Endret av arve87
Lenke til kommentar

vet dere hva ?

Jeg mente at jeg ikke vil ha noen reklame fra de som har laget banneren på selve banneren, men hvis dere bare vil ha en link tilbake til deres side så skal jeg jo selvfølgelig legge ut en link på link siden :thumbs:

Men hvis vi starter dette på nytt, så spør jeg....

Er det noen som er villig til å lage en banner uten reklame på til denne siden ? Jeg skal selvfølgelig legge ut en link til deres sider på min linkside og skrive der at det er du som har laget banneren :yes:

Håper på mange bannere :D

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

ja ok ... trenger virkelig en banner, skal prøve å starte opp en seriøs web side hvor folk kan lære om nesten ALT innen data... trenger også folk som kan legge inn deres guider og være med på oppbygningen av denne siden

.... bare kontakt meg på messenger eller mail hvis du er intressert :cool:

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Hei.

Dunestar hjelper meg med et design nå... Og jeg skal bettre meg gjøre alt jeg kan for og reklamere for det han vill (noe annet ville jo vert smakløst)! Så lenge det ikke gjelder penger da, får den har jeg ikke så mange av :p

Endret av KimS
Lenke til kommentar
hehe .. tusentakk men, min nettleser kunne ikke åpne den .. kan du lagre den som gif eller jpg eller noe ?  ehe

Det er sikkert akkurat det samme bildet som han gav deg i sted, bare at det er PSD (Photoshop) filen du får nå. Du trenger photoshop for å åpne filen, men hvis arve er veldig snill så gjør han det for deg.

EDIT: "Seriøse" nettsteder der du kan lære om data finnes det mer enn nok av. Markedet er mettet.

Endret av PT
Lenke til kommentar
Hei.

Dunestar hjelper meg med et design nå... Og jeg skal bettre meg gjøre alt jeg kan for og reklamere for det han vill (noe annet ville jo vert smakløst)! Så lenge det ikke gjelder penger da, får den har jeg ikke så mange av :p

Offtopic; Det designet har jeg sett utkast av, og det er _nice_!

Lenke til kommentar

Knallende kjekt å få sånn kritikk, helt OT! :blush:

Gleder meg jeg å, Han har sakt at han kansje har det ferdig i denne uken, eller i neste, men om det blir noen utsettelser kan jeg jo ikke klage på... Bare gleder meg jeg :)

Jeg har dessverre hatt endel arbeid å gjøre denne uken. Har mekka design til en skolewebside. Har derfor ikke hatt lyst til å sitte videre ut kvelden med koding. :p Håper og tror at det blir klart til neste uke. Stay tuned!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...