Eirin Skrevet 3. april 2023 Del Skrevet 3. april 2023 Hei! Er det noen som vet om en service der man kan betale noen for å hente hjem biler for seg? Både i Norge og i utlandet. Hva søker jeg på for å finne det? Er det et eget yrke for det? Har prøvd å søke meg ihjel, men finner ingenting om det. Lurer også på hva man evt betaler for det? Er det timespris eller en fastsatt sum? I tillegg til flybillett og overnatting selvsagt. Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 3. april 2023 Del Skrevet 3. april 2023 Eirin skrev (6 minutter siden): Hei! Er det noen som vet om en service der man kan betale noen for å hente hjem biler for seg? Både i Norge og i utlandet. Hva søker jeg på for å finne det? Er det et eget yrke for det? Har prøvd å søke meg ihjel, men finner ingenting om det. Lurer også på hva man evt betaler for det? Er det timespris eller en fastsatt sum? I tillegg til flybillett og overnatting selvsagt. Søk på biltransport så kommer det opp mye. Er det fra et spesielt land så tar du med det i søket. Det er flere firma som kan gjøre dette, og spesielt fra Tyskland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå