Cowboystrekk Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 okei,leste litt feil om 6600\6610. men 6600 stiller fremdeles ikke i hybridklassen som p900, men den har jo 3g som mange nok liker. poengen mitt var at de har litt forskjellige brukergrupper, det var det jeg ville fram til, ja begge kan være ungdommer men ungdommer med litt forskjellige behov men uansett normann, blir litt irritert når folk er arrogant å skriver: "lønner seg å tenke før man poster" el. sliikt som skaper flames. tror veldig FÅ som skriver noe på forumene har helt rett eller helt feil, jeg liker ihvertfall ikke at folk bruker slike utsagn når det går an å vær høflig å svare på en litt penere måte Lenke til kommentar
Normann Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 Må hive meg bølgen jeg og da Jeg har egentlig ikke noe mot nokia, men kjøper siemens fordi jeg synest de har den beste UI og design. Nå til dags ligger de fleste produsenter likt på kvalitet, pris, funksjoner osv. Å si at et mobilmerke er dårlig fordi en misliker f.eks designet er bare teit. Det blir opp til hver enkelt kjøper å finne den telefonen som passer best for seg. Endelig noen som har skjønt det!! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Men kan vi vel ikke egentlig bare konkludere (og stenge denne latterlige tråden) med at vi alle har forskjellig smak, krav, meninger osv osv osv i forhold til mobiltelefoner? Lenke til kommentar
tomat_mannen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Har du lest test i VG? Oi så mye de kan om mobiler da gitt! Grunnen til at jeg skriver som jeg gjorde er fordi ha har klagd 4 ganger på at noen andre er usaklige... Den som er usaklig er han: Mener at SE gir mer for pengene enn Nokia. Da trenger jeg bare si z600=ca3000,- 3650=ca 2700(?) Da er det jo ikke tvil om hvilken som gir mest for pengene!! En sammenligning til: p900= 7000,- 6600= 4500,- ja, p900 er nok bedre, men det lille ekstra den har er vel ikke verdt 3,5k?? Det lønner seg å tenke seg om før man kommer med teite komentarer! syns du også bør slutte å komme med sånne teit kommentarer du og!! viser seg at de bare inneholder tull!! det eneste som du ville, var å si imot det holy_cow sa.... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 men 6600 stiller fremdeles ikke i hybridklassen som p900, men den har jo 3g som mange nok liker. haha,dummeste jeg har hørt. Nå er jeg enig med Normann,tenk deg om før du poster. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 okei,leste litt feil om 6600\6610. men 6600 stiller fremdeles ikke i hybridklassen som p900, men den har jo 3g som mange nok liker. Hva har 3G sa du? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 bamsemoms har vel spist for mye basmemums.... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 bamsemoms har vel spist for mye basmemums.... Eller noe annet som gjør deg veldig rar. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er det ikke på tide å stenge denne diskusjonen? Rimelig langt fra det opprinnelige emnet her nå... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 bamsemoms har vel spist for mye basmemums.... Eller noe annet som gjør deg veldig rar. ?hæ Lenke til kommentar
Normann Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Er det ikke på tide å stenge denne diskusjonen? Rimelig langt fra det opprinnelige emnet her nå... Så da skal vi leke wannabe moderator?? Også kallt sladrehank... Neida... er vel snart på tide det... Men da er vi vel enige om at Nokia ikke er så ille som alle skal ha det til? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Er det ikke på tide å stenge denne diskusjonen? Rimelig langt fra det opprinnelige emnet her nå... Så da skal vi leke wannabe moderator?? Også kallt sladrehank... Neida... er vel snart på tide det... Men da er vi vel enige om at Nokia ikke er så ille som alle skal ha det til? Ja, nokia er et bra merke! Lenke til kommentar
Habla Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) bamsemoms har vel spist for mye basmemums.... Eller noe annet som gjør deg veldig rar. ?hæ Ikke som gjør deg rar remerser. :-) Hvis det ikke er bamsemoms som gjør at bamsemoms sier så mye rart må det være noe annet.... Endret 19. januar 2004 av Habla Lenke til kommentar
jendor Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Alle mobiler er bra. Det er bare brukerne det er noe feil med. Wannabemoderator...? Ikke noe for meg... hehe Endret 19. januar 2004 av jendor Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Alle mobiler er bra. Det er bare brukerne det er noe feil med. kanskje litt rett d... Mange ganger er det brukeren sin feil at ting går feil; på en direkte eller indirekte måte Lenke til kommentar
Normann Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 det eneste som du ville, var å si imot det holy_cow sa.... For å vise at han tar feil... Skal jeg si at det er riktig når det er feil da?? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 Alle mobiler er bra. Det er bare brukerne det er noe feil med. Ikke altid... Hender jo at det er noe galt med mobiler også da... Men tror nok ikke Nokia er noe verre på det enn andre produsenter! Lenke til kommentar
@le Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg er av de som kanskje ikke hater, men som missliker Nokia. Grunnen til dette tror jeg er tre ting: 1. De aller fleste Nokia telefoner i lavprissegmentet (og det er lavpristelefoner jeg har vært ute etter de gangene jeg har kjøpt meg mobil, har ikke så altfor mye penger ) har blitt altfor vanlige og rett og slett litt kjedelige å ha, (3310, 3330,3510, 3510i) liker personlig å skille meg ut. 2. MANGE av vennene mine har/har hatt Nokia 3310/3330 og ca. 50-70% av de telefonene er nå ødelagte, mange pga. at batteriet dør ut hver gang noen ringer til dem. Senest til jul var det en venn av meg som måtte levere inn sin 3510 til rep. 3. et ord: Club-siemens Syns Nokia har laget altfor mange drittelefoner i lavprissegmentet til at jeg tør å kjøpe en lavpristelefon fra Nokia. De dyrere telefonene til Nokia har jeg ikke så veldig mye i mot, men det er klart jeg ville valgt sx1 foran 6600 når som helst Edit:la til nr.3 Jeg kunne ikke vært mer enig, bortsett fra at jeg foretrekker SE.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå