Gå til innhold

Hva er galt med Nokia?

Anbefalte innlegg

Normann, du er en god eksempel på hvorfor det finnes moderator og sånn.... :no:

Jeg kan ikke så mye om mobiler, men i de testene jeg har sett, viser det seg at SE kommer best og at du får mye for penga på en SE mobil

Har du lest test i VG? Oi så mye de kan om mobiler da gitt! :p

Grunnen til at jeg skriver som jeg gjorde er fordi ha har klagd 4 ganger på at noen andre er usaklige... Den som er usaklig er han: Mener at SE gir mer for pengene enn Nokia. Da trenger jeg bare si z600=ca3000,- 3650=ca 2700(?)

Da er det jo ikke tvil om hvilken som gir mest for pengene!!

En sammenligning til: p900= 7000,-

6600= 4500,- ja, p900 er nok bedre, men det lille ekstra den har er vel ikke verdt 3,5k??

Det lønner seg å tenke seg om før man kommer med teite komentarer! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter å ha hatt 3310 og 5 venner av meg som å hadde 3310, 6210 og 7210 og nokia sier det ikke er noe galt med modellene sluttet jeg å kjøpe nokia, for vi har bare hatt problemer med dem hele veien, og har behandlet dem etter forskriftene. har en se t300 nå og den har aldri hatt feil, selv omresponsen under sms-skriving er litt treg.

Lenke til kommentar
husk at z600 og 3650 er myntet på helt forskjellige brukere å da. 3650 er jo helt tragisk å skrive sms på dessuten og den er nesten dobbelt så stor å tung som z600,men har flere funksjoner.det er ikke helt reelt av Normann å sammenligne disse mener jeg

Neivel... Poenget mitt er at du får mer ut av en 3650 enn av en z600 som faktisk er dyrere!!

Så vidt jeg veit er begge modellene beregnet på undom!!

(så var det det med å tenke igjen da)

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor alle må ha noe i mot Nokia! :mad: Ok, greit. De har en del feil, men hvem har ikke det?? Etter min erfaring er Nokia telefonene de beste på software og når det gjelder å tåle slag, fukt osv...

Blir så UTROLIG irritert over at alle bare MÅ si noe dritt om Nokia. (Hovedsaklig de som ikke har Nokia engang) :angry:

jeg liker ikke så godt nokia, mest fordi batteriene går kllikk etter kanskej et halvår.. med fulgt bruksanvisning og greier går det allikevel ikke lang tid før batteriene er på bærtur.

Lenke til kommentar
Men de fleste ungdom ( serlig med tanke på fjortisser) ville vel heller valgt Z600 for selv om den er litt stor og stygg er 3650 enda mer stor og stygg..

Jeg ville MYE heller hatt 3650! (har foresten hatt den) Den var knall bra og tastaturet vender man seg fort til... "Bytta" den ut da jeg ble rana av noen pakisser med øks... ellers hadde jeg nok hatt den enda... str er ikke noe problem når du tenker på hva som er inni! :D

Lenke til kommentar
Men de fleste ungdom ( serlig med tanke på fjortisser) ville vel heller valgt Z600 for selv om den er litt stor og stygg er 3650 enda mer stor og stygg..

Jeg ville MYE heller hatt 3650! (har foresten hatt den) Den var knall bra og tastaturet vender man seg fort til... "Bytta" den ut da jeg ble rana av noen pakisser med øks... ellers hadde jeg nok hatt den enda... str er ikke noe problem når du tenker på hva som er inni! :D

Er fjortiss, og jeg ville heller hatt 3650 enn z600. :yes:

Lenke til kommentar

får vel si det samme som deg normann om det å tenke,tatt i betrakning at 3650 har minnekort og z600 ikke har det.3650 stiller i et helt annet segment,for de som vil ha en funksjonsrik mobil med mulighet til å legge inn diverse egne saker,høre på radio etc men som gir f... i om mobilen er stor, tung og treg til sms. mens z600 er mer hendig (mindre og lettere) og etter min mening stiligere rent designmessig enn (ulike meninger blant brukerne om utseendet dog) men stiller ikke med de samme mulighetene som 3650 siden du ikke kan legge inn noe særlig av program. begge er såklart myntet på ungdom, det er svært få mobiler idag som ikke er det siden ungdom er mest opptatt av å kjøpe nye modeller mens voksne gjerne kan ha samme modell til den slutter å funke.

skjønner heller ikke hvorfor du sammenligner 6610 og p900 normann. de er retter mot forskjellige brukere siden p900 er tilnærmet en pda mens 6610 ikke er det. sammenlign heller 6610 med en p800 som fremdeler har flere funksjoner enn 6610 og koster ca. det samme.

jeg favoriserer ikke mobilmerker, men jeg har dårlig erfaring med nokia fra min omgangskrets. kunne imidlertid tenkt meg en 6610 om den hadde hatt bedre batterikapasitet og vært noe billigere da dette virker som en topp mobil

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor alle må ha noe i mot Nokia! :mad: Ok, greit. De har en del feil, men hvem har ikke det?? Etter min erfaring er Nokia telefonene de beste på software og når det gjelder å tåle slag, fukt osv...

Blir så UTROLIG irritert over at alle bare MÅ si noe dritt om Nokia. (Hovedsaklig de som ikke har Nokia engang) :angry:

Å etter 8 sider med diskusjon fram og tilbake har Norman bevist poenget sitt. Folk mener mye forskjellig, men de vet ikke nødvendigvis hvorfor. Nå trekker jeg meg ut...

Lenke til kommentar
skjønner heller ikke hvorfor du sammenligner 6610 og p900 normann. de er retter mot forskjellige brukere siden p900 er tilnærmet en pda mens 6610 ikke er det. sammenlign heller 6610 med en p800 som fremdeler har flere funksjoner enn 6610 og koster ca. det samme.

Jeg snakker om 6600, ikke 6610...

Ja det er ganske stor forskjell mellom p900 og 6600. Likhetene er at begge har symbian og mmc... men disse er vel de mest like telefonene fra disse merkene.

Det jeg mener er at de fleste kunne klart seg uten touchscreen og gitt 3,5k mindre for en mobil å kjøpt 6600 isteden... Altså, du får mer for pengene hviss du kjøper 6600...

(Vet at det er litt andre forskjeller enn touchscreen også, men de er ikke vært 3500 kr mer av den grunn)

Håper noen skjønner hva jeg mener

Lenke til kommentar

Jeg snakker om 6600, ikke 6610...

Ja det er ganske stor forskjell mellom p900 og 6600. Likhetene er at begge har symbian og mmc... men disse er vel de mest like telefonene fra disse merkene.

Det jeg mener er at de fleste kunne klart seg uten touchscreen og gitt 3,5k mindre for en mobil å kjøpt 6600 isteden... Altså, du får mer for pengene hviss du kjøper 6600...

(Vet at det er litt andre forskjeller enn touchscreen også, men de er ikke vært 3500 kr mer av den grunn)

Håper noen skjønner hva jeg mener

P900 har ikke MMC. ;)

Lenke til kommentar

Må hive meg bølgen jeg og da :p

Jeg har egentlig ikke noe mot nokia, men kjøper siemens fordi jeg synest de har den beste UI og design.

Nå til dags ligger de fleste produsenter likt på kvalitet, pris, funksjoner osv.

Å si at et mobilmerke er dårlig fordi en misliker f.eks designet er bare teit. Det blir opp til hver enkelt kjøper å finne den telefonen som passer best for seg.

Endret av siemensFREAK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...