Gå til innhold

Hva er galt med Nokia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, egentli... Det er ikke så veldig vanskelig å tenke seg hvorfor... (men med din hjerne så tror du vel det er fordi Nokia er dårlig?)

ikke akkurat tror, men syns.

Og tør jeg spørre hvorfor du syns Nokia er dårlig? :roll:

Holy Cow er på tynn is nå... hehe...

Lenke til kommentar
Ja, egentli... Det er ikke så veldig vanskelig å tenke seg hvorfor... (men med din hjerne så tror du vel det er fordi Nokia er dårlig?)

ikke akkurat tror, men syns.

Og tør jeg spørre hvorfor du syns Nokia er dårlig? :roll:

tjaaa, var en her før som sa at de legger mer vekt på utseenet, mange vil kanskje se på det som det viktigste, men det gjør ikke je.

Sony ericsson's Z600 er en god eksempel på hvorfor je syns nokia mobiler suger, trur neppe du finner en verdig motstander for Z600 til samme pris....

Lenke til kommentar

Nokia, Siemens, Sony Ericsson, Motorola, Samsung, Panasonic, osv :

Alle merkene har telefoner med feil på. Det kan virke som Nokia har mest feil, men det kommer vel kanskje av at de selger mest. Man kan ha flax eller uflax når man kjøper mobil... Noen kjøper en 3510i som virker utmerket i 2år... Mens noen har kjøpt 4 nokia telefoner på 1år der ingen har fungert skikkelig. Så kan man jo spørre seg om det er nokia som lager dårlige telefoner, eller om det er kunden som behandler telefonen feil.

Noen vanlige feil :

Nokia 3510i : Død, dårlige taster.

Nokia 6210 : Slår seg av, mister dekning

Nokia 8850 : Displayet slutter å virke.

Ericsson t600 : Mister dekning (intet nett)

Siemens s55 : Tastene løsner

Lenke til kommentar
Har hatt en gammel motorola mobil, 3210, 3310, 6210, 8310 og 7210 har en (samsung e700 nå)...

3210 og 3310 var ikke mye å skyte av men, jo høyere prisen ble på mobilen jo bedre ble de.. (noe som sier seg selv), 7210en var som en drøm!

Aldri vært så fornøyd med en mobil før.. Nokia er absolutt ikke dritt telefoner, men de har gravd sin egen grav med en del av mobilene og ikke minst batteriene.. Er personlig lei nokia så jeg har byttet merke.. men alle har sin egen smak... Synes ikke designene til de nokia mobilene som kommer er av de feteste.. heller blant de styggeste jeg har sett, men men

når sant skal sies falt min 7210 i bakken 1million ganger og tok aldri skade av det.. så min personlige mening er at nokia har god kvalitet, men har kanskje levert for mange billigtelefoner i det siste som for mange har kjøpt... :yes:

Jeg har også hatt en 7210, og tror det er den telefonen jeg har hvert mest fornøyd med av alle jeg har hatt( selv om det ikke er så mange)

Så 7210 var skikkelig god nokia telefon, ingenting negativt om den synes jeg,, Hadde helt sikkert hatt den enda om ikke den hadde godt i vaskemaskinen.

Kunne ikke tørke den,for å redde den på den måten, siden glasset knuste..:(:(:(:(

:thumbup: 7210 :thumbup:

Lenke til kommentar
Sony ericsson's Z600 er en god eksempel på hvorfor je syns nokia mobiler suger, trur neppe du finner en verdig motstander for Z600 til samme pris....

Dette er jo jammen god grunn til å hate Nokia...(NOT) :cool:

Fordi du mener z600 er bedre betyr ikke det at nokia "suger"...

Jeg vil gjerne se noen argumenter og ikke bare piss! :yes:

Lenke til kommentar

uff normann, du er så utrolig usaklig... :no:

z600 er bedre enn nokia's mobiler på samme prisklasse.

da vil det jo si at nokia lager dårlige mobiler til en viss pris...

EDIT: faktisk så hater je ikke nokia

Endret av HoLy_CoW
Lenke til kommentar

Hadde helt sikkert hatt den enda om ikke den hadde godt i vaskemaskinen.

Kunne ikke tørke den,for å redde den på den måten, siden glasset knuste..:(:(:(:(

:thumbup: 7210 :thumbup:

hyl!

Moren min greide å vaske min også i vaskemaskinen! ikke mye liv i mobilen etterpå.. :(

Endret av Cowbliss
Lenke til kommentar
uff normann, du er så utrolig usaklig... :no:

z600 er bedre enn nokia's mobiler på samme prisklasse.

da vil det jo si at nokia lager dårlige mobiler til en viss pris...

EDIT: faktisk så hater je ikke nokia

Hvor mye koster z600?

Kansje SE gir deg mer enn nokia for pengene, men det betyr ikke at Nokia er dårligere?

Kan du si noe z600 har som ikke 6600 har?

Lenke til kommentar
Hvor mye koster z600?

Kansje SE gir deg mer enn nokia for pengene, men det betyr ikke at Nokia er dårligere?

Kan du si noe z600 har som ikke 6600 har?

koster ca 3100 u/abo

mens 6600 koster cs 4900 u/abo

hva z600 har og 6600 ikke har?

z600 har en mer koselig pris....

funskjoner og sånn orker ikke je å grave meg langt inn i for å finne, men je antar 6600 som koster så mye burde vel være nokså stabbfullt med funskjoner....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...