MissAngel Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hehe...ganske enig. Bare se på han stakkaren her som trodde han solgte en "Nokia 7250 med sølvfarget skyvedeksel" QXL LINK stakkars fyr... hehe tenk å gå på den smellen der da... ser egentlig ut deksel uten innhold.... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Har tidligere hatt 5110, 3210, 6110, 6150, 8210, 8850 og 6210... Én av disse har jeg vært misfornøyd med. Det er 8850'en (vrang skjerm), alle de andre har fungert helt supert. prøver du å samle på nokiaer eller hva?? eller er de så ille at du må bytte hele tiden??? *uff* Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor alle må ha noe i mot Nokia! Ok, greit. De har en del feil, men hvem har ikke det?? Etter min erfaring er Nokia telefonene de beste på software og når det gjelder å tåle slag, fukt osv... Blir så UTROLIG irritert over at alle bare MÅ si noe dritt om Nokia. (Hovedsaklig de som ikke har Nokia engang) Trur det er mere at mange folk har et ustoppelig behov og skille seg ut,nesten så de er redde for ikke og gjøre det. Og når de først har gjort det,så må de rakke ned som barre F på de som ikke har giddet og være "opprørsk" Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Og dessuten synes jeg det er bare Nokia og Sony Ericsson som ikke har et "rotete" menysystem. Lenke til kommentar
Spajderman! Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bare en ting til dere som "jobber i el.butikker og tar imot defekto nokia telefoner" Det ble jo faktisk søått opp i vg at SE hadde den desidert største feilraten da... Men VG er kanskje ikke til å stole på? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 1.: VG har genrelt liten peiling, selv om akkurat dette går på noe annet 2.: De har tatt med de telefoner som bare blir levert inn for å få firmware-oppgradering, men som det egentlig ike er noe annet galt på enn at de er trege i menyene... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 kurrante Ække så god på fremed ord... Hva betyr det?? Skal vi pirke på skriveleifer? "KuRant" da.. På godt norsk internettforum-språk betyr det noe lignende "Helt grei" Sorry, visste ikke at det var skrivefeil, bare visste ikke hva det betydde... Lenke til kommentar
Spajderman! Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Når telefonen "henger" i menyen så er vel det og en feil? Eller er alle SE sånn når man kjøper dem, så må man oppgradere for å forbedre det? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Har tidligere hatt 5110, 3210, 6110, 6150, 8210, 8850 og 6210... Én av disse har jeg vært misfornøyd med. Det er 8850'en (vrang skjerm), alle de andre har fungert helt supert. prøver du å samle på nokiaer eller hva?? eller er de så ille at du må bytte hele tiden??? *uff* Ja målet mitt er å få østlandets største Nokia samling. Folk bytter ut telefonene sine i ny og ne? Se bare på holdningene til folk her på forumet. Siden du siterte meg regner jeg med at du leste hva jeg skrev også. "Én av disse har jeg vært misfornøyd med. Det er 8850'en (vrang skjerm), alle de andre har fungert helt supert." Hvis du vil kverrulere deg fram til at Nokia er dårlig fordi jeg har hatt åtte stykker så er det bare å si ifra. Endret 17. januar 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hvis du vil kverrulere deg fram til at Nokia er dårlig fordi jeg har hatt åtte stykker så er det bare å si ifra. yupp. noen gode grunner for at du bytter så mye..?? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 yupp. noen gode grunner for at du bytter så mye..?? Herregud! Kan han ikke få lov til å bytte mobil når han vill?? Kansje han er av den typen som vil prøve noe annet innimellom (sånn som de fleste andre)? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Herregud! Kan han ikke få lov til å bytte mobil når han vill?? Kansje han er av den typen som vil prøve noe annet innimellom (sånn som de fleste andre)? plager det deg at je bare lurer på hvorfor han bytter så mye?? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hvis du vil kverrulere deg fram til at Nokia er dårlig fordi jeg har hatt åtte stykker så er det bare å si ifra. yupp. noen gode grunner for at du bytter så mye..?? Ja, når det kommer noe nytt. Har jeg lyst til å prøve det. Kjøper du bare nytt undertøy når det gamle er slitt ut? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 plager det deg at je bare lurer på hvorfor han bytter så mye?? Ja, egentli... Det er ikke så veldig vanskelig å tenke seg hvorfor... (men med din hjerne så tror du vel det er fordi Nokia er dårlig?) Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 oki... yupp, bruker mine stringer helt til.. ... eheh mener boxer helt til de ikke er brukbar lenger -=if it work's, don't fix it=- Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kjøper du bare nytt undertøy når det gamle er slitt ut? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 -=if it work's, don't fix it=- Han reparerte bare den ene som var ødelagt... Å bytte, er ikke det samme som å reparere... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Kjøper du bare nytt undertøy når det gamle er slitt ut? Herregud ass... det holder vel å vrenge det til jul...! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) -=if it work's, don't fix it=- Hihihi... Nei det er ingen spesielt GODE grunner til at jeg bytte mobiler. 8850'en måtte jeg bli kvitt fordi skjermen bare virket når den selv ville. Eneste Nokiaen jeg har hatt problemer med egentlig. Derfor velger jeg å forsvare merket siden jeg stort sett bare har hatt gode erfaringer med de. Alikevel har jeg byttet telefon flere ganger. Er vel ikke like ekstrem som mange av de andre her, men jeg er av de som syns det er litt gøy å ha en litt fancy telefon. Kunne fortsatt brukt 6110'en jeg, men det har rett og slett ikke blitt sånn. EDIT: Ikke krangle da! Endret 17. januar 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ja, egentli... Det er ikke så veldig vanskelig å tenke seg hvorfor... (men med din hjerne så tror du vel det er fordi Nokia er dårlig?) ikke akkurat tror, men syns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå