Gå til innhold

Hva er galt med Nokia?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tidligere hatt 5110, 3210, 6110, 6150, 8210, 8850 og 6210... Én av disse har jeg vært misfornøyd med. Det er 8850'en (vrang skjerm), alle de andre har fungert helt supert.

prøver du å samle på nokiaer eller hva?? eller er de så ille at du må bytte hele tiden???

*uff*

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hvorfor alle må ha noe i mot Nokia! :mad: Ok, greit. De har en del feil, men hvem har ikke det?? Etter min erfaring er Nokia telefonene de beste på software og når det gjelder å tåle slag, fukt osv...

Blir så UTROLIG irritert over at alle bare MÅ si noe dritt om Nokia. (Hovedsaklig de som ikke har Nokia engang) :angry:

Trur det er mere at mange folk har et ustoppelig behov og skille seg ut,nesten så de er redde for ikke og gjøre det.

Og når de først har gjort det,så må de rakke ned som barre F på de som ikke har giddet og være "opprørsk"

Lenke til kommentar
kurrante

Ække så god på fremed ord... Hva betyr det??

Skal vi pirke på skriveleifer? "KuRant" da.. På godt norsk internettforum-språk betyr det noe lignende "Helt grei" :roll:

Sorry, visste ikke at det var skrivefeil, bare visste ikke hva det betydde... :yes:

Lenke til kommentar
Har tidligere hatt 5110, 3210, 6110, 6150, 8210, 8850 og 6210... Én av disse har jeg vært misfornøyd med. Det er 8850'en (vrang skjerm), alle de andre har fungert helt supert.

prøver du å samle på nokiaer eller hva?? eller er de så ille at du må bytte hele tiden???

*uff*

Ja målet mitt er å få østlandets største Nokia samling. :roll: Folk bytter ut telefonene sine i ny og ne? Se bare på holdningene til folk her på forumet. Siden du siterte meg regner jeg med at du leste hva jeg skrev også.

"Én av disse har jeg vært misfornøyd med. Det er 8850'en (vrang skjerm), alle de andre har fungert helt supert."

Hvis du vil kverrulere deg fram til at Nokia er dårlig fordi jeg har hatt åtte stykker så er det bare å si ifra.

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

-=if it work's, don't fix it=-

Hihihi... Nei det er ingen spesielt GODE grunner til at jeg bytte mobiler. 8850'en måtte jeg bli kvitt fordi skjermen bare virket når den selv ville. Eneste Nokiaen jeg har hatt problemer med egentlig. Derfor velger jeg å forsvare merket siden jeg stort sett bare har hatt gode erfaringer med de.

Alikevel har jeg byttet telefon flere ganger. Er vel ikke like ekstrem som mange av de andre her, men jeg er av de som syns det er litt gøy å ha en litt fancy telefon. :blush: Kunne fortsatt brukt 6110'en jeg, men det har rett og slett ikke blitt sånn.

EDIT: Ikke krangle da!

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...