Normann Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor alle må ha noe i mot Nokia! Ok, greit. De har en del feil, men hvem har ikke det?? Etter min erfaring er Nokia telefonene de beste på software og når det gjelder å tåle slag, fukt osv... Blir så UTROLIG irritert over at alle bare MÅ si noe dritt om Nokia. (Hovedsaklig de som ikke har Nokia engang) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 litt enig.. nokia er jo ikke noe sånn særlig dårlig. men har litt problemer med fuktskade kanskje(?) Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Smaken er som baken! Nokia er store og har mange har hatt/har nokia og er lei nokia bølgen! De har også hatt mye oppmerksom het rundt feil... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Smaken er som baken! Nokia er store og har mange har hatt/har nokia og er lei nokia bølgen! De har også hatt mye oppmerksom het rundt feil... Smaken og baken har ikke noe med dette å gjøre!! Man kan ikke syns at Nokia er dårlig dår man aldri har eid en Nokia telfon engang! Lenke til kommentar
regormortis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Selvfølgelig kan man synes at Nokia er noe herk selv om man ikke har eid en Nokia. Jeg har aldri eid en Nokia (lånte broren min sin 2110 en gang, det får være nok). Tenk på alle de som daglig tar imot defekte Nokia telefoner i elektrobutikkene. Jeg jobber i en sånn butikk. Jeg har ikke tall på hvor mange Nokiaer jeg har tatt inn til rep. det siste halvåret. Nokia har den desidert største feilraten. Derfor er jeg imot Nokia, det og at Nokia utelukkende satser på design istedetfor å rette feilene sine. En liten ting til sist: etter at vi tok inn Panasonic og Samsung i butikken så har tidligere Nokia fanatikere gått over til disse merkene. Er ikke det et lite tankekors? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har hatt altfor stor andel av markedet dei siste åra, har blitt overmodige og laget dårlige telefoner, nettopp i desse tider da det er mange konkurrenter, tåpelig spør du meg. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har tidligere hatt 5110, 3210, 6110, 6150, 8210, 8850 og 6210... Én av disse har jeg vært misfornøyd med. Det er 8850'en (vrang skjerm), alle de andre har fungert helt supert. 6210'en fløy til og med ut av bakruta på bilen min da jeg rulla rundt med bilen min vinteren 02. Batteriet lå i grøfta, resten av telefonen i en hage på andre siden av veien. Et par dager etterpå klarte jeg å surre meg til å smekke sammen delene igjen, å gjett hva som skjedde? Joda, mobilen skrudde seg på, ba om pin-koden og latet som om ingenting hadde skjedd i et helt år etterpå. Drittmobiler? Ikke de jeg har vært borti... De absolutt nyeste vet jeg ikke så mye om utenom den jeg har i avataren min. Men den lever da på sin fjerde måned uten bugs. Det har liksom vært litt "in" å hate Nokia de siste årene.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) er vel mage som meg som har hatt en billigtelefon (jeg har 3300 ut uken ) og dermed blir det jo slik at man kaller det dritt etter en stund tenker jeg, kanskje man opplever det bedre med en dyrere modell? Men SE tar igjen nokia i utstyr i mobilen og design synes jeg. (har de noen symbian tlf? virker som om symbian er fremtiden...) de har jo P8- og 900 men det er vel det? Endret 13. januar 2004 av Admin'c Lenke til kommentar
jendor Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det er vel ikke til å stikke under en stol at Nokia har vært plaget med feil? Men spørsmålet er vel heller om forholdet mellom antall feil på et antall telefoner er sammenlignbart med andre merker. Om Siemens selger 1000 telefoner, og har feil på 10 stykker, og Nokia selger 10000 telefoner og har feil på 100 stykker... er det dermed sagt at Nokia er dårligere? Og.. jeg har ikke Nokia, bare så det er sagt.. Ikke fordi de nødvendigvis er dårligere, men jeg har et annet merke som jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Er vell ikke no galt med nokia? Er det no galt med noen? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kan vi ikke bare være venner? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Jeg er av de som kanskje ikke hater, men som missliker Nokia. Grunnen til dette tror jeg er tre ting: 1. De aller fleste Nokia telefoner i lavprissegmentet (og det er lavpristelefoner jeg har vært ute etter de gangene jeg har kjøpt meg mobil, har ikke så altfor mye penger ) har blitt altfor vanlige og rett og slett litt kjedelige å ha, (3310, 3330,3510, 3510i) liker personlig å skille meg ut. 2. MANGE av vennene mine har/har hatt Nokia 3310/3330 og ca. 50-70% av de telefonene er nå ødelagte, mange pga. at batteriet dør ut hver gang noen ringer til dem. Senest til jul var det en venn av meg som måtte levere inn sin 3510 til rep. 3. et ord: Club-siemens Syns Nokia har laget altfor mange drittelefoner i lavprissegmentet til at jeg tør å kjøpe en lavpristelefon fra Nokia. De dyrere telefonene til Nokia har jeg ikke så veldig mye i mot, men det er klart jeg ville valgt sx1 foran 6600 når som helst Edit:la til nr.3 Endret 13. januar 2004 av siemens:-) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Men SE tar igjen nokia i utstyr i mobilen og design synes jeg. (har de noen symbian tlf? virker som om symbian er fremtiden...) P800 og P900 kjører Symbian 7. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 6210'en fløy til og med ut av bakruta på bilen min da jeg rulla rundt med bilen min vinteren 02. Batteriet lå i grøfta, resten av telefonen i en hage på andre siden av veien. Et par dager etterpå klarte jeg å surre meg til å smekke sammen delene igjen, å gjett hva som skjedde? Joda, mobilen skrudde seg på, ba om pin-koden og latet som om ingenting hadde skjedd i et helt år etterpå. ja, 6210 er jo bra telefon syns jeg. skulle vært fargeskjerm på den. men det er jo komt 6220 som er nesten make som 6310i på en måte. men litt offtopic, hvordan klarte du å rulle rundt med bilen din og få 6210'n din til å fly ut av vinduet?? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Har hatt Nokia 3330 og har en 3650 nå.Har ikke merket noe feil eller noe på de.Har ivertfall ikke merket noe på min 3 dager gamle 3650. BTW:hva er nyeste firmware på Nokia 3650?Og hvordan finner man ut hvilken firmware man har?Om det står i brukerhånd boken så ligger den igjen hos bestemor Endret 13. januar 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Thoma_S Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hvordan klarte du å rulle rundt med bilen din og få 6210'n din til å fly ut av vinduet?? ... Har vel fint lite med saken å gjøre... Sånt skjer.. Men ingen vil ha tlf sin på rep. hele tiden.. Ikke jeg heller... I alle fall ikke da jeg får den tilbake sammen med en regning på 798kr.. Det fikk jeg... Det var jo bare en flause av nokia... De kallte det "vannskade".. men jeg hadde ikke gjort annen en å prate i den... Også gått ut å inn av huset... Nokia er kanskje best på sommeren da det ikke blir kondens ;P Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) men litt offtopic, hvordan klarte du å rulle rundt med bilen din og få 6210'n din til å fly ut av vinduet?? Enda mer offtopic.... Jeg aner egentlig ikke helt siden jeg ble ganske "satt ut" av hele situasjonen. Mobilen lå i passasjersetet ved siden av meg. Jeg kjørte ut med fronten først så bilen stupte kråke og landet på rompa for å si det sånn. Bakruta knuste og sentrifugalkraften eller noe lignende sendte skolesekken, mobilen min og den siste utgaven av "The Source" ut av bilen gjennom bakruta. Uansett, det er ikke alle mobiler som tåler å bli slengt ut av en flyvende bil i 80 km/t. Edit: Det regnet også den dagen, så her snakker vi i teorien vann- og slagskader på én gang. Endret 13. januar 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
tbone Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (lånte broren min sin 2110 en gang, det får være nok). Nå har vel verden forandret seg litt siden den gang Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (lånte broren min sin 2110 en gang, det får være nok). Hadde pappa sin gamle Ericsson GA318 engang. Håhå..! Dritt. Aldri i verden om jeg skal kjøpe noen T630 når de presterer å lage slike mursteiner. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 1. De aller fleste Nokia telefoner i lavprissegmentet (og det er lavpristelefoner jeg har vært ute etter de gangene jeg har kjøpt meg mobil, har ikke så altfor mye penger ) har blitt altfor vanlige og rett og slett litt kjedelige å ha, (3310, 3330,3510, 3510i) liker personlig å skille meg ut. Det er litt kjipt med nokia, men jeg trodde at jeg skulle være den ensete i klassen med 3650, men så tok det ikke lange tia før det begynte å bli en del som hadde den kjipt Det er kjekkere når ingen har den mobilen du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå