Gjest bb922...521 Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Hei når jeg går med klokke får vondt i håndleddet etter noen få timer. Har en garmin vivoactive 3 music, og tror ikke den skal inneholde nikkel (annet enn kanskje reima, men har prøvd annen reim også). Det er heller ikke utslett eller liknende som ser ut som allergi, men mer ubehag i selve håndleddet, kanskje litt som man kunne forventet dersom reima hadde vært altfor stram over lang tid, men jeg har den ganske løst på. Flyttet klokka over på høyre hånd, og etter noen dager var det like ille der. Har hatt pauser på flere måneder uten klokke, men når jeg tar den på er det like ille etter kort tid. Har også prøvd borrelås reim med strikk, men med samme resultat. noen som har vært borti liknende? Eller har tips til hva som kan hjelpe? Anonymous poster hash: bb922...521 Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Det står at en sportsklokke skal være et stykke opp på armen, litt over håndleddet. Kan også prøve å skru av klokka og gå rundt med den, for å se om det er elektrisitet/stråling som skaper ubehaget. Virker ikke noe av dette, hva med å kopiere tidligere tiders lommeur og gå med den på skjorta.. https://forums.garmin.com/sports-fitness/healthandwellness/f/vivoactive-3-3-music/208782/hi-after-wearing-my-vivoactive-3-watch-for-just-over-a-day-i-have-had-wrist-plan-tingling-feels-like-a-tens-machine Lenke til kommentar
Gjest bb922...521 Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Nepa skrev (7 minutter siden): Det står at en sportsklokke skal være et stykke opp på armen, litt over håndleddet. Kan også prøve å skru av klokka og gå rundt med den, for å se om det er elektrisitet/stråling som skaper ubehaget. Virker ikke noe av dette, hva med å kopiere tidligere tiders lommeur og gå med den på skjorta.. https://forums.garmin.com/sports-fitness/healthandwellness/f/vivoactive-3-3-music/208782/hi-after-wearing-my-vivoactive-3-watch-for-just-over-a-day-i-have-had-wrist-plan-tingling-feels-like-a-tens-machine Takk for tips, skal prøve å gå med den avslått og se hvordan det funker👍 Anonymous poster hash: bb922...521 Lenke til kommentar
Gjest bb922...521 Skrevet 5. april 2023 Del Skrevet 5. april 2023 Nepa skrev (På 2.4.2023 den 19.25): Det står at en sportsklokke skal være et stykke opp på armen, litt over håndleddet. Kan også prøve å skru av klokka og gå rundt med den, for å se om det er elektrisitet/stråling som skaper ubehaget. Virker ikke noe av dette, hva med å kopiere tidligere tiders lommeur og gå med den på skjorta.. https://forums.garmin.com/sports-fitness/healthandwellness/f/vivoactive-3-3-music/208782/hi-after-wearing-my-vivoactive-3-watch-for-just-over-a-day-i-have-had-wrist-plan-tingling-feels-like-a-tens-machine Må innrømme at jeg ikke hadde helt troa på at det kom til å funke å slå av klokka, men det ser jo faktisk ut til å hjelpe allikevel. Har nesten ikke reagert på den i det hele tatt etter at jeg slo den av. Prøvde også med en orient bambino i metall med lærreim jeg har(uten noe elektronikk). Reagerer på et vis på denne, men den er nok også litt mindre behagelig å ha på enn garminklokka. Nå er vel garminklokka rundt 4 år gammel, kan det være nyere klokker er blitt bedre på dette, hvis det er elektronikk/stråling som er problemet? Er det er kjent problem forresten? Har ikke hørt om det før. Anonymous poster hash: bb922...521 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå