piemouri Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 (endret) Tenkte det var på tide med en tråd hvor vi forteller litt om helgen. Fant ikke noen tilsvarende tråd, men eksisterer den, se gjerne bort i fra denne, eller så er det fint om moderator kan fjerne den. De fleste jeg kjenner har allerede dratt på påskeferie, på hytta eller står på ski på ett eller annet fjell, enten i landet eller utenlands, mens jeg blir å jobbe de dagene det er behov for meg neste uke. Så kommer påsken. Sosiale media fylles opp med spektakulære bilder fra alt mulig så jeg holder meg borte. Nå er det en god bok, en påskekrim, en god matrett, litt hjernetrim og ekteskap som står på agendaen. Jeg slenger til og med inn litt smågodt på toppen. Hva med dere? Fortsatt god helg💫 Endret 1. april 2023 av piemouri 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 (endret) Ser ut som om denne passer best under OT-Baren enn i lekeplassen. 🙄 Til trådens tema: Jeg streamer så si nesten være helg på YT kanalen min. ☺️ Endret 2. april 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 (endret) Jeg har heller ikke dratt noe sted, jeg skal jobbe litt i neste uke Jeg har brukt helgen til å gå turer, rydde. Idag er planen å vaske og støvsuge leiligheten. Endret 2. april 2023 av Gaea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå