Tuftnaldo Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 Hei. Eg har en msi gl62 7rd som eg bruker på min lg cx på grunn av sprekt skjerm på laptopen. Men når eg skal inn på bios så vil ikke TVen vise signaler. Har og prøvd på en annen gammel tv og samme der. Noen som vet hvordan eg løser dette? Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Kanskje maskinen kun støtter å vise BIOS på intern skjerm? Ofte må man ha skjermen på laptopen lukket når man vil vise oppsettet i BIOS på ekstern skjerm, går ut fra at du har testet det? I følge denne tråden så støtter ikke MSI visning av BIOS på ekstern skjerm. (Det er riktignok en annen maskin en din men kan gjelde for flere modeller, inkludert din). Tråden viser også noen triks for å få tilgang til avanserte deler av BIOS, kanskje du finner noe der på din maskin? Long shot — Det kan være at skjermbildet du får fra maskinen når du går inn i BIOS har en oppløsning som TV-en enten ikke støtter uten endringer i oppsettet på TV-en eller at TV-en uansett ikke støtter den (lave) oppløsningen som brukes når man går inn i BIOS. Ser at skjermen skal støtte oppløsninger helt ned til 640*480 (4:3) så da bør det ikke være et problem men nevner det likevel. 1 1 Lenke til kommentar
Tuftnaldo Skrevet 16. april 2023 Forfatter Del Skrevet 16. april 2023 Takk for ett langt svar. Eg får bare prøve videre🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå