skaftetryne32 Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 Vi kunne ikke gi Saka en hel kamp med hvile ? Gi Smith Rowe litt kamptrening når vi uansett leder med 3 mål ? Merkelig synes jeg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 skaftetryne32 skrev (2 minutter siden): Vi kunne ikke gi Saka en hel kamp med hvile ? Gi Smith Rowe litt kamptrening når vi uansett leder med 3 mål ? Merkelig synes jeg. Burde ta inn nelson og smith asap imo. 1 Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 Roy Hodgson starter comebacket greit. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Lurer på om vi får 433 i dag igjen, som mot Real Betis. Tror det er fremtiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Heia united. Uavgjortresultat går greit Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Weghorst og avslutninger asså..🙈 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Ræva start a. Seigt fremover med McTominay i 10er og Weghorst på topp.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 (endret) Det der er vel straffe? Først på ball, så meies han ned. EDIT: Ble visst ikke det. Var ganske sikker på at det ville bli straffe. Endret 2. april 2023 av Snikpellik Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Må nesten få av Weghorst og McTominay. Ingen flyt fremover med de på banen.... Men skuffende av nesten samtlige utpå matta. Redda av De Gea.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Dårlig omgang ja. Problemet er etter min mening midtbanen, og savnet av spesielt Casemiro der er naturligvis enormt. Med Bruno nede sentralt mister vi mye både offensivt og defensivt. Det blir store avstander i laget og Newcastle får én mot én på begge kantene ofte. Ble heldigvis litt bedre etterhvert. Vil gjerne ha inn Fred i andreomgang. Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Kom inn etter 15 min, men derfra og ut omgangen ser jeg ingenting til McT. Var han like usynlig i starten? Blir lite kreativt med Sabitzer også synes jeg. Treg å vende opp og slå ballen fremover! Bra trøkk i forsvaret vårt da. Tungt for Shaw som må gjøre mye aleine på den siden. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Pisset på av Newcastle. Sørgelig Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Og så fortjent. Fortjener ikke ett j..... poeng idag. Tafatt🤦 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Får vondt i hjerterota å se på vi blir pissa på i 90.. Kan ikke bare pga vi mangler Casemiro. Flere har også fått tilstrekkelig med pause når vært landskamper.. Forstår det bare ikke.. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Det er så giddalaust, så tafatt. Er så lei av å se at vi *aldri* er i stand til å etablere et slags spill med ballen, det er kun å løpe etter motstandere. Newcastle vinner kjempefortjent, best i samtlige minutter av kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå