Teppebanker Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 God kveldings. Jeg caster YouTube-videoer fra telefjongen til mitt fjernsyn. Fordi skjermen "timer ut", mister 'fjongen forbindelsen med fjernsynsapparatet. Under Sleep-menyen på 'fjongen er 10 minutter maksimalt. Hvordan I HÆLLVETTE får jeg fikset dette? Jeg ER i developer-modus, men blir ikke kvitt faenskapet. Hvordan får jeg skjermen til å være PÅ herfra og inn i evigheten? Semi-Kind Regards /Teppebanker Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Mulig du kan hente ut bildet via kabel (MHL) som kobles inn i HDMI og dermed gå rundt problemet. Som regel finnes det adapter som tilbyr dette. Lenke til kommentar
Teppebanker Skrevet 31. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2023 Takk for respons, men det duger ikke. Jeg skal ikke kjøpe noe som helst adapter. Hvis det ikke lar seg gjøre å selv bestemme over den fåkkings telefonen, får jeg heller selge den til en mobilzombie. Det må da vel finnes et fordømt menyvalg hvor man får endret dette? Svarte f**n! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Det hjelper ikke om du lar strømkabelen stå i telefonen heller ? Mener det finnes muligheter i Android til å holde skjermen på, så mulig du trenger en app som har supporten til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå