bernini Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Hei Jeg trenger en viftestyring som kan styre 4 kabinettvifter, cpu vifte og muligens strømforsyning. Den må ha mulighet til å slå av kabinettviftene. Den skal se mest mulig diskret ut (Ingen leds) og være i sølvutførelse slik at den passer mitt Lian-Li kabinett. Jeg tenker på å støydempe pcen min, men jeg vil ha mulighet til å kjøle den godt ned iblant. Derfor tenker jeg at når jeg bruker pcen min til vanlig, så kan jeg slå viftene og klokke ned, mens når jeg har bruk for litt kraft klokker jeg opp pcen og setter på viftene. Jeg vurderer også å kjøpe zalman heatpipe /m vifte til skjermkortet og jeg vil da også ha muligheten for å slå av denne pcen. Kanskje litt rotete forklart over, men det jeg vil ha er: - Mulighet til å la alle vifter gå for fullt for god kjøling - Mulighet til å slå av alle vifter utenom cpu og psu Cpu-kjøler er Zalman 7000AlCu og PSU er Enermax 350W Whisper Series. Takker for alle svar - gordito Endret 13. januar 2004 av gordito Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Derfor tenker jeg at når jeg bruker pcen min til vanlig, så kan jeg slå viftene og klokke ned, mens når jeg har bruk for litt kraft klokker jeg opp pcen og setter på viftene. Tviler på at når du klokker opp vil du få den ekstreme "kraften" du snakker om.. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Jo, det tror jeg nok, men jeg snakket ikke om noe "ekstrem kraft", jeg skrev "litt kraft". Er ikke noe spesielt kresen på spillytelse, men jeg merker nok litt forskjell. Kjører nå på 2.8 ghz og skjermkortet ganske klokket, hadde tenkt å kjøre på 1.8 (underklokket) og standard på skjermkort til vanlig kontorbruk. Tror nok jeg vil merke forskjellen der litt i spill. Men jeg spiller omtrent aldri lengre og vil derfor ha muligheten til å ha et stille system til vanlig og heller sette opp hastigheten hvis spilllysten skulle melde seg. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 søk etter en sånn post. trykk på søk SØK Lenke til kommentar
bernini Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 søk etter en sånn post. trykk på søkSØK Oisann.. Holder å presisere ordet "søk" en gang. Har faktisk søkt litt rundtom, men har ikke funnet så veldig mye av interesse. Skal dog inrømme at jeg ikke er en sporhund og kan selvfølgelig ha oversett en post eller to. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hva med denne (har leds da) eller denne har også leds. Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Hvis du ikke finner noen uten led så er det ikke all verden m/ arbeid å klippe de av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå