Spillredaksjonen Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 E3 er avlyst – Vi måtte gjøre det som er riktig for bransjen og det som var riktig for E3. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
alike Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Håper ikke E3 forsvinner på sikt! Det er gøy med E3 å noe jeg følger med på hver anledning. \ Lenke til kommentar
barezell Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Ettersom ingen av de store har interesse av å delta, så er det vel dessverre slik det ender. Synd! For det var alltid stas med E3 i storhetstiden. 2 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Men er det noen poeng i den lengre i disse dager? Spesielt for en del utviklere så risikerer en jo bare å drukne i massen av alt annet når media skal rapportere om alt på en gang i lassevis av artikler. 1 Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Vel... vi hadde nok sett 80% uferdige AAA Spill, som ikke har release date før om 3 år, og som fremdeles er 80% uferdig når det lanseres. 15% "indie" spill som får en spillbare beta under E3, men som man aldri ser noe til. 4% Søppel som vi har visst om I flere år. Og 1% som er noe vi hvirkelig har lyst på som feks Elden Ring. E3 er Og blir dårligere og dårligere for hvert år. Spillselskap kan jo ikke lage spill lengre, de sparket alle som kan det å lage spill, og ansatte folk som kan det å tjene penger. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 barezell skrev: Ettersom ingen av de store har interesse av å delta, så er det vel dessverre slik det ender. Synd! For det var alltid stas med E3 i storhetstiden. Enig, E3 var for meg et av sommerens høydepunkt! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Kjipt, alltid morsomt å lese/se reportasje fra E3. Satser på de er i gang igjen neste år. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Sist jeg gleda meg til en E3 var når jeg venta på Oblivion. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 (endret) Dette lukter mer som at E3 er historie snart. Når ingen viser noe form for interesse for den årlige E3, er nok det et tegn mot slutten. Endret 31. mars 2023 av Soles Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 E3 har vart lenge nok, gi plass til E4 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Veldig skuffende at det ser ut som E3 er ferdig for alltid. Hadde håpet det skulle komme tilbake og bli som i gamle dager, med showet som det var den gang. Vi var heldige vi som fikk oppleve det så lenge det holdt på. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 E3 er viktig del av gaming historien men tror det er greit å la den dø ut nå. Det var for en annen tid. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå