Spillredaksjonen Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 EVE Online knyttet til et nytt blockchain-prosjekt CCP Games har fått inn investeringer på 40 millioner dollar fra partneren a16z. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 Jeg kan til en viss grad forstå dem som protesterer mot at NFTs introduseres i spillverdenen. Samtidig tror jeg at dette dreier seg om at vi egentlig ikke har sett hva NFT-kontrakter faktisk kan være i stand til å gjøre. Digitalt eierskap i form av NFTs er noe som alle med tiden må forholde seg til. Mange spill kommer til å styre unna denne modellen, sikkert like greit, men jeg tror (vet) at mange kommer til å bli overrasket over hvor gunstig denne teknologien kan være om ting gjøres riktig. Lenke til kommentar
NBT Skrevet 7. april 2023 Del Skrevet 7. april 2023 rebjorn skrev: Jeg kan til en viss grad forstå dem som protesterer mot at NFTs introduseres i spillverdenen. Samtidig tror jeg at dette dreier seg om at vi egentlig ikke har sett hva NFT-kontrakter faktisk kan være i stand til å gjøre. Digitalt eierskap i form av NFTs er noe som alle med tiden må forholde seg til. Mange spill kommer til å styre unna denne modellen, sikkert like greit, men jeg tror (vet) at mange kommer til å bli overrasket over hvor gunstig denne teknologien kan være om ting gjøres riktig. Du må fortelle meg hva NFT kan gjør vannlig spell ikke kan ? Tror det finnes ingenting. NFT er bare en måte og melke folk for enda penger ved gi ting kunstig verdi og prøve involvere ekstremt mye penger i tullskap. Og verken nft eller blockchaine har ikke noe god track history. Spellere er ikke interresert i alt tullet generelt. Det er bare "cryptobros" som vi kalle dette som er interresert i tjene penger. Og det er her problemet er. Eg vil ikke tjene penger eg vil spellet et bra spell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå