Spillredaksjonen Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 Her er spillene du får med PlayStation Plus i april Måneden byr på nylansert action, 3D-Sackboy og rotteeventyr. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 (endret) Fantastisk måned. Et splitter nytt (og lovende) spill, et fantastisk 4-player plattformspill, og et lovpriset indie-spill. Perfekt kombinasjon. Endret 30. mars 2023 av Gringorilla Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 Gringorilla skrev (8 timer siden): Fantastisk måned. Et splitter nytt (og lovende) spill, et fantastisk 4-player plattformspill, og et lovpriset indie-spill. Perfekt kombinasjon. Sony's PS plus pleier å ha veldig gode månedlige spill, i motsetning til konkurrenten Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Guybrush 3pwood skrev: Gringorilla skrev (8 timer siden): Fantastisk måned. Et splitter nytt (og lovende) spill, et fantastisk 4-player plattformspill, og et lovpriset indie-spill. Perfekt kombinasjon. Sony's PS plus pleier å ha veldig gode månedlige spill, i motsetning til konkurrenten Er merkelig nok ikke alle som er enig med deg der. Men jeg synes ikke det er noen konkurranse engang. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Hvis en mener games with gold så er jeg enig. Men foretrekker gamepass over den greia Sony har. Games with gold har igjennom årene vært veldig variabel, men etter GP kom ble det bare dårlig. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Guybrush 3pwood skrev: Gringorilla skrev (8 timer siden): Fantastisk måned. Et splitter nytt (og lovende) spill, et fantastisk 4-player plattformspill, og et lovpriset indie-spill. Perfekt kombinasjon. Sony's PS plus pleier å ha veldig gode månedlige spill, i motsetning til konkurrenten Hvilken konkurrent tenker du på ? Gamepass der man kan spille både på pc og konsoll og har et veldig mye bedre utvalg ? Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 4. april 2023 Del Skrevet 4. april 2023 Fleskelars skrev (På 2.4.2023 den 16.29): Hvilken konkurrent tenker du på ? Gamepass der man kan spille både på pc og konsoll og har et veldig mye bedre utvalg ? Nei. Det vil ikke være 1:1 sammenligning. Jeg tenkte på Games With Gold, som er en tilsvarende tjeneste. Om man skal sammenligne Gamepass med noe, så må det sammenlignes med PS Plus Premium som har ca dobbelt så stort utvalg som Gamepass. Men det er ikke dermed sagt at et stort utvalg er bedre. Gamepass har nyere spill og er direkte kompatibelt med PC (såvidt jeg har forstått), mens PS Plus Premium må streame for å brukes på PC. Men personlig foretrekker jeg PS Plus Premium, da jeg ikke nødvendigvis spiller de nyeste spillene, og jeg heller ønsker litt eldre titler som jeg kan fiske frem av og til. Samt at jeg synes spillene generelt er betydelig bedre på Playstation. Hjelper heller ikke med stort utvalg, om man ikke bryr seg om utvalget. 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 6. april 2023 Del Skrevet 6. april 2023 Gringorilla skrev (På 4.4.2023 den 12.33): Nei. Det vil ikke være 1:1 sammenligning. Jeg tenkte på Games With Gold, som er en tilsvarende tjeneste. Om man skal sammenligne Gamepass med noe, så må det sammenlignes med PS Plus Premium som har ca dobbelt så stort utvalg som Gamepass. Men det er ikke dermed sagt at et stort utvalg er bedre. Gamepass har nyere spill og er direkte kompatibelt med PC (såvidt jeg har forstått), mens PS Plus Premium må streame for å brukes på PC. Men personlig foretrekker jeg PS Plus Premium, da jeg ikke nødvendigvis spiller de nyeste spillene, og jeg heller ønsker litt eldre titler som jeg kan fiske frem av og til. Samt at jeg synes spillene generelt er betydelig bedre på Playstation. Hjelper heller ikke med stort utvalg, om man ikke bryr seg om utvalget. Spot on Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå