Spillredaksjonen Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 Fantastisk bra når det fungerer Likevel blir spelet slakta. Kva gjekk gale med lanseringa av ei av tidenes mest etterspurde PC-utgåver? Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 Har vi ikke gamet nok alle sammen til å vite at alle spill ikke er perfekte på launch? Tar nok noen patcher. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 ALDRI kjøp et spill før det er på tilbud - da har det modnet lenge nok . Folk lærer nok etterhvert . Spillindustrien har sluttet å kvalitetsteste spillene sine , billigere å la sluttbruker gjøre dette . Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 Når gameplayet er så dårlig at man kan like godt se en playthrough på youtube enn å kjøpe spillet. Det er hva jeg synes om slike spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 fwj__ skrev: Når gameplayet er så dårlig at man kan like godt se en playthrough på youtube enn å kjøpe spillet. Det er hva jeg synes om slike spill. Noen liker moren og noen liker datteren, sånn er det. Fint at vi har lov å velge selv. :) Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 Spill fra 2013.... glemt å pusse opp noen tekturer? Tror artikkelforfatteren at han har spilt en remaster av 2013 spillet og ikke en remake fra 2022? Lenke til kommentar
Uzen_ Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 Synes det er merkelig at så mange har problemer. Men dagens pc spillere er ikke som før, eller? Er vel ikke så uvanlig at man må oppdatere til siste grafikk drivere og justere litt for å få den beste opplevelsen på pc, hvert fall fra lansering. Jeg har snart kommet til rulletekst, har hatt null problemer og opplevelsen har vært eksemplarisk. "Synd" spillet er så bra at selv så mange år etter husker jeg selv små detaljer gjennom hele spillet fordi historien og opplevelsen fra gjennomspillingen fra PlayStation var så sterk tilbake når det ble lansert. Håper ikke all negativiteten skremmer Sony fra flere og raskere Pc versjoner. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 Uzen_ skrev (4 timer siden): Synes det er merkelig at så mange har problemer. Men dagens pc spillere er ikke som før, eller? Er vel ikke så uvanlig at man må oppdatere til siste grafikk drivere og justere litt for å få den beste opplevelsen på pc, hvert fall fra lansering. Jeg har snart kommet til rulletekst, har hatt null problemer og opplevelsen har vært eksemplarisk. "Synd" spillet er så bra at selv så mange år etter husker jeg selv små detaljer gjennom hele spillet fordi historien og opplevelsen fra gjennomspillingen fra PlayStation var så sterk tilbake når det ble lansert. Håper ikke all negativiteten skremmer Sony fra flere og raskere Pc versjoner. Jeg har som deg ikke så store problemer og koser meg med spillet. Men du har ikke satt deg helt inn i problemene rundt denne porten. I tillegg til altfor høye VRAM krav, som virker som dårlig optimalisering. Er det noe alvorlig galt med hvordan spillet suger krefter ut av CPU. Anbefaler å se denne videoen for litt mer inngående om problemene. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 Kan vare greit å skru av strålesporing. Dette var automatiskt på. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 MrLuni skrev (6 timer siden): Kan vare greit å skru av strålesporing. Dette var automatiskt på. Var litt overasket over hva du sa der, da jeg ikke har funnet noen innstilinger for det. Når jeg søker så får jeg opp at spillet ikke støtter strålesporing Does The Last of Us Part 1 PC have ray tracing? In short, no. (videogamer.com) Men mulig jeg har oversett noe? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 Eller det var kanske ikke direkte RTX når jeg tenker meg om, men det var noe lignende funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå