Gå til innhold

Er dette et greit kjøp?(ny gaming pc)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, Oter said:

Ingen?

Det regnes som ufint å bumpe en tråd før minst 24 timer er gått. Å mase etter bare 5 timer kan gjøre at ingen gidder å svare, uansett hvor kjøpelysten du er. Just sayin'.

Når det er sagt, så ser maskinen grei ut. Forrige generasjon GPU, riktignok, men det er nok mye derfor det er såpass avslag.

Personlig ville jeg nok dyttet noen hundrelapper ekstra inn og fått et X670-basert hovedkort, og kanskje lagt enda litt penger i å få en 1000 watt PSU i tillegg, men jeg vet ikke hvordan ditt budsjett arter seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
sternybk skrev (3 timer siden):

Dette er overkill og bortkasta penger hvis du skal bruke pcen til surfing og World of tanks.. nesten så jeg tror du troller

gjør nok ikke det,pcen jeg har nå,bygde jeg i 2014,og merker at den sliter litt om dagen,så derfor kjøper jeg en pc som gjerne holder noen år,og ser jo ikke bort i fra at jeg vil prøve et annet spill heller.

men har bestillt pcen jeg linket til,med et par oppgraderinger,byttet til disse:

Fractal Design Meshify 2 XL TG (sort) - Komplett.no

ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Hovedkort - AMD Socket - Komplett.no

ASUS TUF Gaming 1000W Gold PSU - Enheter - Komplett.no

så neste blir og finne meg en skjerm som passer til dette,noen som har et tips her kanskje?

maks 27" og pris opp til 5k,men gjerne under

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...