Oter Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 https://www.komplett.no/product/1218620/gaming/gaming-pc/gaming-pc-stasjonaer/komplett-epic-gaming-pc-rx6900xt-edition Skal vel stortsett brukes til surfing og til World of tanks. Skal bytte til annet tower,hva med Windows?10 eller 11?home eller pro?vil ha mulighet til og skifte hardware som jeg vil,om det er noen begrensninger på det fremdeles på Windows Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 2 minutes ago, Oter said: Ingen? Det regnes som ufint å bumpe en tråd før minst 24 timer er gått. Å mase etter bare 5 timer kan gjøre at ingen gidder å svare, uansett hvor kjøpelysten du er. Just sayin'. Når det er sagt, så ser maskinen grei ut. Forrige generasjon GPU, riktignok, men det er nok mye derfor det er såpass avslag. Personlig ville jeg nok dyttet noen hundrelapper ekstra inn og fått et X670-basert hovedkort, og kanskje lagt enda litt penger i å få en 1000 watt PSU i tillegg, men jeg vet ikke hvordan ditt budsjett arter seg. 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 30. mars 2023 Del Skrevet 30. mars 2023 (endret) For surfing og World of tanks holder det vel fint med en PC til 10000. https://www.tek.no/samletest/i/9zx3bd/beste-gaming-pc-vaaren-2023-10000-kroner Endret 1. april 2023 av Svein M Lenke til kommentar
sternybk Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 (endret) Dette er overkill og bortkasta penger hvis du skal bruke pcen til surfing og World of tanks.. nesten så jeg tror du troller Endret 1. april 2023 av sternybk 1 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 1. april 2023 Forfatter Del Skrevet 1. april 2023 sternybk skrev (3 timer siden): Dette er overkill og bortkasta penger hvis du skal bruke pcen til surfing og World of tanks.. nesten så jeg tror du troller gjør nok ikke det,pcen jeg har nå,bygde jeg i 2014,og merker at den sliter litt om dagen,så derfor kjøper jeg en pc som gjerne holder noen år,og ser jo ikke bort i fra at jeg vil prøve et annet spill heller. men har bestillt pcen jeg linket til,med et par oppgraderinger,byttet til disse: Fractal Design Meshify 2 XL TG (sort) - Komplett.no ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Hovedkort - AMD Socket - Komplett.no ASUS TUF Gaming 1000W Gold PSU - Enheter - Komplett.no så neste blir og finne meg en skjerm som passer til dette,noen som har et tips her kanskje? maks 27" og pris opp til 5k,men gjerne under Lenke til kommentar
Musefella Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 Om du uansett skal bygge selv så ville jeg personlig heller ha gått for 12 eller 13 gen Intel system og et 7900xtx kort, spesielt om du spiller på 4k. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 (endret) Eksempel på 27" skjerm med 2560x1440 Best pris på LG UltraGear 27GP850 27" Gaming QHD IPS PC-skjermer - Sammenlign priser hos Prisjakt Du bør tenke på hvilken oppløsning du vil ha der finnes f.eks 3440x1440 og 3840x2160 også. Kan være lurt å diskutere skjerm i egen tråd, eller i en av de trådene som er her for skjerm. Endret 1. april 2023 av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå