dan83 Skrevet 29. mars 2023 Del Skrevet 29. mars 2023 hei, Får ikke mottatt eller sendt e-mails mer pgr av at min Outlook er full. Sletter derfor alt(som kan slettes) i ALLE mapper, men er fortsatt full. Dette er litt krise, så hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. mars 2023 Del Skrevet 29. mars 2023 4 minutes ago, dan83 said: hei, Får ikke mottatt eller sendt e-mails mer pgr av at min Outlook er full. Sletter derfor alt(som kan slettes) i ALLE mapper, men er fortsatt full. Dette er litt krise, så hva kan jeg gjøre? Du kan jo starte med å fortelle hvilken utgave av Outlook det dreier seg om. (Det finnes mange...) Og hva slags mailsystem/mailserver er du koblet opp mot? Og hva er den eksakte feilmeldingen du får? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. mars 2023 Del Skrevet 29. mars 2023 Sletting av e-poster og vedlegg i Outlook er ikke nødvendigvis ensbetydende med at innholdet slettes fra e-post-serveren. Logg inn på webmail og se om du kan rydde/slette innhold der. Lenke til kommentar
El burro Skrevet 29. mars 2023 Del Skrevet 29. mars 2023 Kan det ha noe å gjøre med at Microsoft har slått sammen lagringsplassen i Outlook med OneDrive og andre apper?. https://support.microsoft.com/nb-no/office/endringer-i-e-postfunksjoner-og-lagringsplass-i-microsoft-365-637e353b-87b8-40d4-aa3f-a269bb9dfeb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå