TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mars 2023 Del Skrevet 29. mars 2023 Jeg ble vekket i dag av denne tekstmeldingen her på min mobilen (se bilde). Jeg kjenner ingen med det Emma navnet. Og ble med en gang mistenksom. Den eksisterer ikke i min lagret telefonregistret mitt heller. Jeg prøvde og sjekke ut på nettet for å hva dette er for noe. Og fant denne 4 år gammle artikkelen: https://www.walesonline.co.uk/news/wales-news/scam-text-emma-would-cost-17097913 Kan det være den samme skam/svindel forsøk som prøvde seg på meg, selv om det utgir seg i et annet tekst format? Jeg mistenker jah. Og jah, det stemmer at jeg venter på en pakke, den skal ikke komme før den 11. april. Jeg tørr verken ikke å trykke på den linken eller svare den tekstmelding. 😳😖😔 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. mars 2023 Del Skrevet 29. mars 2023 Dette er spam, bare å slette. 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2023 :utakt skrev (Akkurat nå): Dette er spam, bare å slette. Sper og slett mener du. 🙃 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. mars 2023 Del Skrevet 29. mars 2023 50 minutes ago, TheDarkSycamore - SCM said: Jeg ble vekket i dag av denne tekstmeldingen her på min mobilen (se bilde). Dette er svindel.. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 29. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2023 mobile999 skrev (48 minutter siden): Dette er svindel.. Jada, jeg så hva @:utakt sa. Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 29. mars 2023 Del Skrevet 29. mars 2023 Helt klar spam Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 1. april 2023 Del Skrevet 1. april 2023 som Yoda en gang sa: Spam, this is Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå