Anonym.2002 Skrevet 28. mars 2023 Del Skrevet 28. mars 2023 Problemet er som tittelen sier. Har klart å sende sensitiv e-post til feil person gjennom Microsoft Outlook. Vet at de har en slette-funksjon, men vil e-posten uansett dukke opp hos motparten? Lenke til kommentar
Anonym.2002 Skrevet 28. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2023 Hva kan jeg gjøre for å få slettet e posten helt også hos motparten? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 28. mars 2023 Del Skrevet 28. mars 2023 Anonym.2002 skrev (4 minutter siden): Hva kan jeg gjøre for å få slettet e posten helt også hos motparten? Det kan du ikke. 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. mars 2023 Del Skrevet 28. mars 2023 Det har du sjeldent mulighet til, da er det er flere kriterier som må oppfylles. Begge må ha samme mailsystem, systemet må støtte tilbakekalling, og feks i Office 365 må begge være i samme organisasjon. https://www.hp.com/us-en/shop/tech-takes/how-to-recall-email-outlook-gmail Som nevnt i artikkelen kan det være en fin safeguard å ha en delay på sending så om du oppdager en feil i det du trykker send så ligger mailen i utboksen noen minutter så du rekker å gjøre endringer. 1 Lenke til kommentar
Anonym.2002 Skrevet 29. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2023 Kan hele chatten bli slettet hvis jeg sletter e-post-kontoen? Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 29. mars 2023 Del Skrevet 29. mars 2023 2 minutes ago, Anonym.2002 said: Kan hele chatten bli slettet hvis jeg sletter e-post-kontoen? Nei. Det einaste du kan gjere er å ringe vedkommande og be han slette den ulest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå