Anna 53 Skrevet 27. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2023 (endret) Hei. Har fått et nytt bad og ny sluk. Den ser veldig rotete ut. Har ikke peiling, hvordan den skal være. Noen, som kan si noe om, at den skal være sånn, ellers? Takknemlig for hjelpa. Endret 27. mars 2023 av Anna 53 Feil med bilder Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 Det er et sluk. Det ser ikke perfekt ut, men skal være funksjonabelt. Ellers ser dette helt normalt ut. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 Dårlig finjobb. Burde pusset bort flislimet når det var vått. Det funker nok som det skal. 2 Lenke til kommentar
Gjest Baardsen Skrevet 28. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 Hadde ikke godtatt det selv om det er i forskriftsmessig stand. Ulækkert som danskene sier og vanskelig å holde rent. 1 Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 28. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 Det står ikke om du har fjernet en metallplate med huller i, før fotografering. En viktig funksjon med et metalldeksel som går parallelt med gulvet, er at du kan gå rundt på hele badet uten å være redd for å snuble. Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 28. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 Nepa skrev (11 minutter siden): Det står ikke om du har fjernet en metallplate med huller i, før fotografering. En viktig funksjon med et metalldeksel som går parallelt med gulvet, er at du kan gå rundt på hele badet uten å være redd for å snuble. Det sier seg vel nesten selv? 2 Lenke til kommentar
Anna 53 Skrevet 28. mars 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 (endret) Har fjernet metallplate, ja. Vet ikke om jeg kan klage på det og om det er mulig å pusse bort flislimet. Endret 28. mars 2023 av Anna 53 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 Det er mulig å pusse bort og få det glatt, men det krever mer arbeid nå enn når det fortsatt var våt. Må skylle godt med vann når du holder på fordi støvet setter seg over alt. 2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 Ikke noe jeg ville klagd over selv, for å være ærlig. 1 Lenke til kommentar
Anna 53 Skrevet 28. mars 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 Er det en slags kopp inni i den, slik at jeg kan ta ut og rengjøre? Kan den bli limt fast av alt sølet, tro? Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 28. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 Anna 53 skrev (9 minutter siden): Er det en slags kopp inni i den, slik at jeg kan ta ut og rengjøre? Kan den bli limt fast av alt sølet, tro? Moderne sluk har visstnok en slik kopp, ja. Du burde i så fall prøve å løfte den ut. Jeg har gamle sluker og må fint grave ut dritt og hår 🙂 -k 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 Skal gå an å skru på den delen med de 2 vingene/håndtakene. Du får prøve begge retninger. 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 28. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 Kunne absolutt vært bedre. Hvordan er resten av badet? Fornøyd? Lenke til kommentar
Anna 53 Skrevet 28. mars 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars 2023 Er ikke helt fornøyd, nei. Flere skrapemerker i flis. 2 små hull i baderomsplater. Dårlig fuging. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 29. mars 2023 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2023 Anna 53 skrev (På 28.3.2023 den 22.29): Er ikke helt fornøyd, nei. Flere skrapemerker i flis. 2 små hull i baderomsplater. Dårlig fuging. Da klager du på dette. Legg gjerne ved bilder. 1 Lenke til kommentar
msohrra Skrevet 28. august 2023 Rapporter Del Skrevet 28. august 2023 Anna 53 skrev (På 29.3.2023 den 3.29): Er ikke helt fornøyd, nei. Flere skrapemerker i flis. 2 små hull i baderomsplater. Dårlig fuging. Du bør be om en løsning. Disse feilene vil påvirke baderomsgulvets estetikk og kvalitet når du bruker det over lengre tid coreball Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. august 2023 Rapporter Del Skrevet 28. august 2023 Ikke direkte vakkert arbeide, men det er vanskelig for meg å bedømme om det er tett. Om det er tett, vil metallplata gjøre det estetiske aspektet irrelevant. Flislegger kan fikse fuger. Det måtte jeg gjøre i dusjen, da det var sprukket opp i hjørnet mellom gulvet og veggen. Usikker på om de kan bytte en skadet flis. Tipper det, men vet ikke om det er billig. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 30. august 2023 Rapporter Del Skrevet 30. august 2023 Hakk i flis kommer gjerne av at de mister verktøy mens de monterer ting i taket etc, noe de gjorde hos meg. De måtte fint komme tilbake for å rette opp Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 31. august 2023 Rapporter Del Skrevet 31. august 2023 (endret) Er det synlig membran som et trukket gjennom klemringen/metall-ringen som er skrudd fast? Det skal være synlig membran stikkende ut nedenfor mot sluket, sant? Det ser vel stort sett ut til at den er synlig? Forresten, er dette et bad/hus bygget av ABC-HUS tilfeldigvis? Endret 31. august 2023 av Drogin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå