MDCCLXXVI Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Personlig har jeg mistet all tillit til Valve etter at HL2 ble leaket, og at de klarte å fucke opp CXG. Seriøst, can they do anything the right way? Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Levner vel ingen tvil om at det er organisert kriminalitet som står bak dette. Personlig har jeg mistet all tillit til Valve etter at HL2 ble leaket, og at de klarte å fucke opp CXG.Seriøst, can they do anything the right way? 1) Valve har utviklet en suksessrik og brukervennlig plattform som verden ikke har sett maken til. 2) cXg ble ødelagt av inkompetente arrangører, IKKE av Valve. 3) Get your facts straight! Lenke til kommentar
Sondre_ Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Så klart kommer den ikke til Norge.En annen ting om HL2 er at jeg ikke tror noe på at kildekoden ble stjålet, PR triks. Hvorfor skulle de ha bare en kopi av kildekoden til HL2, og i tillegg legge den på en pc med internett tilgang. Det er jo tross alt et av verdens mest etterlengtede spill! Ok, det var pga av at de var redd for at noen skulle jukse, men kan det ta et halvt år å forandre på det! Kildekoden ble jo stjålet, men det er ikke bare bare å spille når du har kildekoden! De har vell et nettverk av PCer som er koblet til nett. F.eks en skole! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg