Erling E. Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 I følge nettstedet til The Inquirer selges kopier av Half-Life 2 i Russland. Det er russiske pirater som står bak det hele. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 når er det det kommer til norge?(har vell ikke kommet enda?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det er angivelig russiske pirater som står bak prosjektet. De skal ha lappet sammen deler av spillet for å gjøre det spillbart, og i tillegg ha oversatt det til russisk. I følge kilder The Inquirer har vært i kontakt med, er det likevel problemer med selve historien og progresjonen i spillet, sannsynligvis på grunn av brett som ikke følger med. lappet sammen deler av spillet ? så det er snakk om samme build som ble stjålet, bare at denne er hakket mer spillbar ? Lenke til kommentar
falut Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Visst det kommer til norge så kjøper ikke jeg det hvertfall. Det er bedre med orginalen isteden for en cheap ass piratkopi... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Så klart kommer den ikke til Norge. En annen ting om HL2 er at jeg ikke tror noe på at kildekoden ble stjålet, PR triks. Hvorfor skulle de ha bare en kopi av kildekoden til HL2, og i tillegg legge den på en pc med internett tilgang. Det er jo tross alt et av verdens mest etterlengtede spill! Ok, det var pga av at de var redd for at noen skulle jukse, men kan det ta et halvt år å forandre på det! Endret 13. januar 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 dette er jo bare LOL. At russiske pirate gidder og gi ut warez betaen. Og det verste av alt er at det er folk som kjøper det også.. Gelerder meg til full versjon. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Så klart kommer den ikke til Norge.En annen ting om HL2 er at jeg ikke tror noe på at kildekoden ble stjålet, PR triks. Hvorfor skulle de ha bare en kopi av kildekoden til HL2, og i tillegg legge den på en pc med internett tilgang. Det er jo tross alt et av verdens mest etterlengtede spill! Ok, det var pga av at de var redd for at noen skulle jukse, men kan det ta et halvt år å forandre på det! Joda, det er sant. Det er også norske medier som har prøvd spillet allerede på grunn av dette. Det var ikke bare kildekoden som ble stjålet, men grafikk, musikk, lyd. Alt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Eg såg ein artikkel i Dagbladet eller VG der dei hadde prøvd den ulovlige delen som var stjelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 den ulovlige delen som var stjelt ? så du tror det eksisterer en lovlig del som var stjelt også da ? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Hehe.. så folket i Russland selger Betaen av HL2 i butikkhylene, men oversatt til Russisk. edit pga skriveleif Endret 13. januar 2004 av notarget Lenke til kommentar
tåa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 En annen ting om HL2 er at jeg ikke tror noe på at kildekoden ble stjålet, PR triks. Det var det som slo meg også da jeg hørte om saken. Valve virket usedvanlig PR-kåte helt fra brekkjernet dukket opp i PC Gamer for første gang. Hva har dette angivelige tyveriet gjort, annet enn å skape enda mer blest rundt spillet? Jeg anser mulighetene for at det hele bare er oppspinn og reklame som forholdsvis høye. Det samme er for så vidt tilfellet med Doom 3. Men det får vi vel aldri vite sikkert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 de ligger an til å bli saksøkt av skaperne bak grafikkmotoren de bruker..dette pga kildekoden ble stjålet Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Så klart kommer den ikke til Norge.En annen ting om HL2 er at jeg ikke tror noe på at kildekoden ble stjålet, PR triks. Hvorfor skulle de ha bare en kopi av kildekoden til HL2, og i tillegg legge den på en pc med internett tilgang. Det er jo tross alt et av verdens mest etterlengtede spill! Ok, det var pga av at de var redd for at noen skulle jukse, men kan det ta et halvt år å forandre på det! Joda, det er sant. Det er også norske medier som har prøvd spillet allerede på grunn av dette. Det var ikke bare kildekoden som ble stjålet, men grafikk, musikk, lyd. Alt. deler av alt. Dette overasker egentlig ikke etter at en kamerat av meg var i Russland, du får kjøpt alt mulig rart der for 20 spenn. og det er sjelden du faktisk får det du kjøper. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 QUOTE (Elyas Machera @ 13/01/2004 : 18:56) En annen ting om HL2 er at jeg ikke tror noe på at kildekoden ble stjålet, PR triks. Det var det som slo meg også da jeg hørte om saken. Valve virket usedvanlig PR-kåte helt fra brekkjernet dukket opp i PC Gamer for første gang. Hva har dette angivelige tyveriet gjort, annet enn å skape enda mer blest rundt spillet? Jeg anser mulighetene for at det hele bare er oppspinn og reklame som forholdsvis høye. Det samme er for så vidt tilfellet med Doom 3. Men det får vi vel aldri vite sikkert. Det passet veldig bra at koden ble stjålet, annet kan en ikke si. Fordi spillet var på laaaangt nær ferdig, det nekter ikke valve for. pr eller ikke, i mine øyne er valve like drid, ettersom de ikke hadde tenkt å gi ut spillet som "lovet", men hl2 det må jeg jo bare ha...... Lenke til kommentar
_ZeTh_ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 de ligger an til å bli saksøkt av skaperne bak grafikkmotoren de bruker..dette pga kildekoden ble stjålet De kan ikke bli saksøkt på grunn av at det er deres egen motor, utviklet av dem selv. Men derimot skaperne av Havok teknologien kan/har saksøkt dem p.g.a hendelsen. Om så dette er PR så ser det dårlig PR, tror ikke at Valve ville gjort noe slikt for å skape oppmerksomhet rundt spillet. Det hadde de nok av fra før av... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 All PR er god PR Tror du virkelig noen vill la være å kjøpe det pga av dette? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 All PR er god PR Tror du virkelig noen vill la være å kjøpe det pga av dette? Er PR`n Micael Jacson får noe god PR da? Ville ikke kalt det god PR. Hadde ikke hjelpa hva en han gjorde for min del. Liker ikke sanganne hans. Lenke til kommentar
stjernesludd Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) All PR er god PR Tror du virkelig noen vill la være å kjøpe det pga av dette? Er PR`n Micael Jacson får noe god PR da? Eg trur faktisk han fekk seld ein go del album på grunn av dette. Meinar eg las det ein stad. At folk fekk sympati for den bleikingen fattar eg ikkje. Endret 14. januar 2004 av stjernesludd Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 i russland er det en ting som styrer alt marked og er er mafia og dem gjør som regel som dem vil.. Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Jepp, stemmer det, mafiaen er ganske stor i russland. men personlig så venter jeg heller på den skikkelige utgaven, istedetfor en russisk halvferdig utgave av en beta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg