Gå til innhold

TST på Dagsrevyen!

Anbefalte innlegg

For de som ikke fikk det med seg var Tor-Steinar Tangedal nettopp på Dagsrevyen og ble intervjuet i sammenheng med debatten rundt vold i spill.

Du gjorde en veldig fin figur; saklig og sympatisk:). Tenk å få spille SoF på TV...

Snart ser vi deg vel på Gokveld Norge regner jeg med, sydentur med Se og Hør er vel også like rundt hjørnet:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger en link til RealPlayer. Ikke til RealPlayer's fucked-up hjemmeside...

Trykker på "Free". Registrér deg! Du må betale den gratise greia med kredittkort!! Haha! You have been fucked up sideways by all the lame people at real.com!

Hater siten. Kan noen gi meg link direkte til fila?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-10 16:26, the_ruthless skrev:

Trenger en link til RealPlayer. Ikke til RealPlayer's fucked-up hjemmeside...

Trykker på "Free". Registrér deg! Du må betale den gratise greia med kredittkort!! Haha! You have been fucked up sideways by all the lame people at real.com!

Hater siten. Kan noen gi meg link direkte til fila?

Omtrent 1 cm under linken du klikkka på står det:

Free RealOne Player

Prøv denne isteden :smile:

Men jeg er enig i at real suger hardt! Rotete side, pluss at programmet er glorete med altfor mye stæsj og reklame ++

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-10 17:48, He who knows skrev:

SoF kom i 2000, ikke 1998. Redaktøren for gamer.no burde vite dette. Er ikke verre enn å gå inn på
å sjekke.

Akkurat det var nok en liten glipp, men det spiller i og for seg ingen stor rolle. Poenget kommer fram. Vi spilte også Carmageddon II, som kom i 1998. Men det tok de ikke med i innslaget.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-11 19:45, nekroz skrev:

Kan ikke noen ta å uploade klippet til en rask server? Gidder ikke å finne det på tv 2 :razz:

Du finner det uansett ikke hos TV2. Prøv evnt NRK, men såvidt jeg har sett er det bare "siste dagsrevyen" der. Og har jo vært 1 i mellom nå...

Lenke til kommentar

Ops... tok litt feil ja... hadde litt hastverk så det gikk litt fort :smile: Har lasta ned Real Player, men finner ikke noe... Kan noen prøve å finne den her:

C:ProgramfilerRealRealOne PlayerHistory (default)

Tror neppe det funker, men det er verdt et forsøk :smile:

[ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2002-03-11 20:43 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...