Cherox Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 For de som ikke fikk det med seg var Tor-Steinar Tangedal nettopp på Dagsrevyen og ble intervjuet i sammenheng med debatten rundt vold i spill. Du gjorde en veldig fin figur; saklig og sympatisk:). Tenk å få spille SoF på TV... Snart ser vi deg vel på Gokveld Norge regner jeg med, sydentur med Se og Hør er vel også like rundt hjørnet:) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Er det mulighet for å få lasta ned klippet? Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Quote: On 2002-03-09 19:51, the_ruthless skrev:Er det mulighet for å få lasta ned klippet? Du kan se siste dagsrevysending fra NRK ved hjelp av Real Audio. Spol fram 14 minutter. Har ikke funnet noen link for akkurat denne sendingen enda. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Kan noen gi meg en link til den derre forhatte RealPlayer-greia...? Lenke til kommentar
i-am Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Sett 16 års aldersgrense på alle de røffeste spilla sier nå jeg :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Quote: Snart ser vi deg vel på Gokveld Norge regner jeg med, sydentur med Se og Hør er vel også like rundt hjørnet:) Sydentur kunne jeg saktsens trengt. Jeg er jo likblek. Men ikke med Se & Hør. :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Trenger en link til RealPlayer. Ikke til RealPlayer's fucked-up hjemmeside... Trykker på "Free". Registrér deg! Du må betale den gratise greia med kredittkort!! Haha! You have been fucked up sideways by all the lame people at real.com! Hater siten. Kan noen gi meg link direkte til fila? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Quote: On 2002-03-10 16:26, the_ruthless skrev:Trenger en link til RealPlayer. Ikke til RealPlayer's fucked-up hjemmeside... Trykker på "Free". Registrér deg! Du må betale den gratise greia med kredittkort!! Haha! You have been fucked up sideways by all the lame people at real.com!Hater siten. Kan noen gi meg link direkte til fila? Omtrent 1 cm under linken du klikkka på står det: Free RealOne Player Prøv denne isteden :smile: Men jeg er enig i at real suger hardt! Rotete side, pluss at programmet er glorete med altfor mye stæsj og reklame ++ Lenke til kommentar
He who knows Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 SoF kom i 2000, ikke 1998. Redaktøren for gamer.no burde vite dette. Er ikke verre enn å gå inn på http://www.mobygames.com å sjekke. Lenke til kommentar
TST Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Quote: On 2002-03-10 17:48, He who knows skrev:SoF kom i 2000, ikke 1998. Redaktøren for gamer.no burde vite dette. Er ikke verre enn å gå inn på http://www.mobygames.com å sjekke. Akkurat det var nok en liten glipp, men det spiller i og for seg ingen stor rolle. Poenget kommer fram. Vi spilte også Carmageddon II, som kom i 1998. Men det tok de ikke med i innslaget. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 TST, du så jo ut som en koselig liten krabat...? Burde kanskje hatt litt lengre hår, men... Reagerte også på det med utgivelsesdato på SoF. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Kan ikke noen ta å uploade klippet til en rask server? Gidder ikke å finne det på tv 2 :razz: Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Quote: On 2002-03-11 19:45, nekroz skrev:Kan ikke noen ta å uploade klippet til en rask server? Gidder ikke å finne det på tv 2 :razz: Du finner det uansett ikke hos TV2. Prøv evnt NRK, men såvidt jeg har sett er det bare "siste dagsrevyen" der. Og har jo vært 1 i mellom nå... Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Ops... tok litt feil ja... hadde litt hastverk så det gikk litt fort :smile: Har lasta ned Real Player, men finner ikke noe... Kan noen prøve å finne den her: C:ProgramfilerRealRealOne PlayerHistory (default) Tror neppe det funker, men det er verdt et forsøk :smile: [ Denne Melding var redigert av: nekroz på 2002-03-11 20:43 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Noen som kan ta et screenshot fra videoen og laste opp? :smile: PC-en min er så føkked opp nå, at jeg iaffal ikke tør å installere RP. Trenger ingen tips om hva som er feil eller ei. Veit utmerket godt hva jeg skal gjøre selv. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå