Gjest e7747...ad4 Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 Mann 32. De siste par månedene har jeg vært plaget med ereksjon om natta som ikke går over av seg selv. Jeg våkner av det. Noen ganger hjelper det å bevege meg litt i senga, men nå den siste uka har det vært flere ganger at jeg har måttet reise meg opp av senga og gå litt, før det har gått over. Er det noen som har hørt om noe lignende? Jeg finner ikke særlig mye info på nett, annet enn priapisme som ser ut til å være enda verre (som ikke går over i det hele tatt). Anonymous poster hash: e7747...ad4 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 Aner ikke, men du har sikkert prøvd å ejakulere før søvn? Lenke til kommentar
Gjest 724c0...c3d Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 Jeg har vært "plaget" med dette siden oktober. Våkner hver natt med en enorm ståpikk. Og den varer gjennom natten. Jeg merker også at jeg får ståpikk, når jeg er ute å går, det være seg kjøpesenter eller turer generelt. Og jeg er 56 år. Samtidig med dette, har jeg fått en rar summende/brummende lyd i hodet, som er konstant. Har fått sjekket ørene. Nå skal det sies at samboer er svært fornøyd, for tiden... Anonymous poster hash: 724c0...c3d Lenke til kommentar
Gjest e7747...ad4 Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 TS her. Nei, ejakulering før søvn påvirker ikke saken. Det skjer ikke om dagen, kun om natta i liggende stilling. Anonymous poster hash: e7747...ad4 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 (endret) Det med hodet er interessant. Kan det være noe stressrelatert? Normalt sett pleier stress / angst / bekymringer virke motsatt, men mulig det slår ut annerledes på deg? Kanskje noe med blodtrykk? Eventuelt hva har forandret seg i livet ditt før dette startet? Endret 26. mars 2023 av The Very End Lenke til kommentar
Gjest 724c0...c3d Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 Mann 56 her. Jeg hadde 2 perioder med corona, før det skjedde. Første gangen, var jeg ikke så dårlig. Men andre gang jeg fikk Corona, ble jeg liggende i sengen i 7 dager. Har aldri vært så syk før. Blodtrykket mitt er veldig bra, for alderen Anonymous poster hash: 724c0...c3d Lenke til kommentar
Gjest e7747...ad4 Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 Jeg hadde faktisk også corona i høst, og uvanlig mye hodepine i ettertid. Vanligvis har jeg aldri hodepine. TS Anonymous poster hash: e7747...ad4 Lenke til kommentar
Gjest 66e5e...f53 Skrevet 16. april 2023 Del Skrevet 16. april 2023 Er kke dette en automatisk funksjon i kroppen som hindrer urinering? Jeg tenker at det kanskje kan hjelpe med en tur på toalettet før man legger seg. Anonymous poster hash: 66e5e...f53 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå