Spillredaksjonen Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 – Valve har klart dette forbløffende bra Liker du å skyte folk i hodet i CS:GO? Da kommer du til å like å gjøre det i CS2 også. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 Jeg skulle til å spørre om ikke dette er CS 3 siden det allerede har vært minst 2 CS før dette, men så skjønte jeg hva som har skjedd her. Valve har finni hemmeligheten til å lage 3ere. Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 en kan ikke se skogen bare for 3ere Lenke til kommentar
klork Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 Dberg skrev: Jeg skulle til å spørre om ikke dette er CS 3 siden det allerede har vært minst 2 CS før dette, men så skjønte jeg hva som har skjedd her. Valve har finni hemmeligheten til å lage 3ere. Kanskje de snart kommer med HL2 episode 2 chapter 2? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 klork skrev (12 minutter siden): Dberg skrev (1 time siden): Jeg skulle til å spørre om ikke dette er CS 3 siden det allerede har vært minst 2 CS før dette, men så skjønte jeg hva som har skjedd her. Valve har finni hemmeligheten til å lage 3ere. Kanskje de snart kommer med HL2 episode 2 chapter 2? Half-Life 2 II 1 1 Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 7 minutes ago, Red Frostraven said: Half-Life 2 II folka bak USB: write that down write that down! 1 Lenke til kommentar
Magnus Rydningen Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 germanwhip skrev (1 time siden): folka bak USB: write that down write that down! USB4 IV Gen 2:4 Super Duper Speed (Egentlig bare USB2). Men hos Valve kjøpte de på midten av 90-tallet et parti med 10000 feilproduserte tastatur der 3 ikke fungerer. 2 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 Hva er egentlig status på HL3? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 19 minutes ago, Markiii said: Hva er egentlig status på HL3? Blir aldri noe 3. Valve er allergisk mot 3. Half-Life Alyx er det nærmeste 3 man kommer. Om det blir noe nytt HL spill vil det hete noe som Half-Life Zenoblur wave eller noen andre bokstaver for å unngå tallet 3. Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Markiii skrev: Hva er egentlig status på HL3? Ryktene skal ha det til at prosjekter hos Valve er veldig flytende. Folk velger selv hvilke prosjekter de vil starte og slutte seg til, og det er alltid noe å rutte med så de er ikke nødt til å lage oppfølgere for å være produktive. I og med at det er vanvittige forventninger til en eventuell HL 3 eller HL 2 episode 3, så skal det mye til for at noen føler de har en idé som er verdig, og enda mer til for at de gjennomfører en hel spill-utvikling som kan ta mange år. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 27. mars 2023 Del Skrevet 27. mars 2023 Dberg skrev: Markiii skrev: Hva er egentlig status på HL3? Ryktene skal ha det til at prosjekter hos Valve er veldig flytende. Folk velger selv hvilke prosjekter de vil starte og slutte seg til, og det er alltid noe å rutte med så de er ikke nødt til å lage oppfølgere for å være produktive. I og med at det er vanvittige forventninger til en eventuell HL 3 eller HL 2 episode 3, så skal det mye til for at noen føler de har en idé som er verdig, og enda mer til for at de gjennomfører en hel spill-utvikling som kan ta mange år. Ja hvorfor skal de gidde lage mer spill når de tjener tonnevis på Steam alene , derfor må motivasjonen være desto større . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå