xrays Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 Det ble foreslått for et par år siden å ha spilevegg i tak for lydisolasjon. Da visste jeg ikke hva dette var for noe men uansett er det noen som vet om det har viss lydisolere de effekt ift naboer? Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 Bare spiler gir nok svært lite lydisolasjon. Det eneste må vel være redusert gjenklang? Lenke til kommentar
xrays Skrevet 25. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2023 ITtraktor skrev (15 minutter siden): Bare spiler gir nok svært lite lydisolasjon. Det eneste må vel være redusert gjenklang? Jeg vet ikke jeg så spør derfor. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 Vet at det brukes for å gi bedre akustikk, og som bassfelle. Men da i kombinasjon med akustikkplater og glassfiberduk montert først. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 25. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2023 Sydvest skrev (6 timer siden): Vet at det brukes for å gi bedre akustikk, og som bassfelle. Men da i kombinasjon med akustikkplater og glassfiberduk montert først. Hva mener du med bassfelle? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 xrays skrev (2 timer siden): bassfelle Tiltak som gjøres for at bassen høres tightere ut. Veldig enkelt forklart. Det har lite å gjøre med det du egentlig spør etter, som jeg forstår er å forhindre at anlegget ditt blir sjenerende for naboer? Er det snakk om subwoofer, bass fra høyttallere, eller rett og slett at det er veldig lytt mellom boenhetene? Som gjør at de hører hva som spilles hos deg. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 25. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2023 Sydvest skrev (2 timer siden): Tiltak som gjøres for at bassen høres tightere ut. Veldig enkelt forklart. Det har lite å gjøre med det du egentlig spør etter, som jeg forstår er å forhindre at anlegget ditt blir sjenerende for naboer? Er det snakk om subwoofer, bass fra høyttallere, eller rett og slett at det er veldig lytt mellom boenhetene? Som gjør at de hører hva som spilles hos deg. Bor i blokk så ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå