Gå til innhold

Der tok Nokia 6600'en min kvelden.

Anbefalte innlegg

Min Nokia 6600 har oppfoert seg veldig rar i det siste, den har sluttet fullstendig aa reagere, har blitt treig og vanskelig aa ha med aa gjoere. Nekter og aapne programmer som feks Skrive SMS osv.

Men for en times tide siden tok den helt kvelden, den nekter aa slaa seg paa, det kommer bare opp en hvit skjerm og thats it.

Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
godt tips er i alle fall å dra frem forsikringspapirene som jeg HÅPER at du har..

Ellers så må du jo sende den inn til nokia....

Jeg er forøvrig ferdig med dem på grunn av samme promblem..

Hahah ... Mobilen er kjoept i Thailand og det er ingen forsikring paa den.

Men men, pytt. Faar se om Nordialog kan se paa den, ellers er det jo bare til aa vente paa at Sendo X skal komme ut saann at jeg kan kvitte meg helt med dette Nokia dritet.

Hort noe snakk engang om at telefonen kan startes i safemode, er dette fakta og i saa fall.> hvordan gjoeres dette ?

Lenke til kommentar
Mobilen er kjoept i Thailand og det er ingen forsikring paa den.

Andre produsenter har World-wide garanti og hjelper deg sålenge samme produktet er tilgjengelig i ditt land. Nokia har vel også slik garanti?

Ellers bør du ta ut batteriet og la den ligge noen timer. Kan hjelpe :)

Lenke til kommentar

Hva med formatere telefonen når du slår den på? Ikke *#7370# men, press og hold 3 taster samtidig når du slår den på. De tastene er den grønne ringe tasten, * stjernetasten og tast nr.3(den det står 3 på). Hold de inne og slå på mobilen, da blir mobilen formatert.

Lenke til kommentar
Min Nokia 6600 har oppfoert seg veldig rar i det siste, den har sluttet fullstendig aa reagere, har blitt treig og vanskelig aa ha med aa gjoere. Nekter og aapne programmer som feks Skrive SMS osv.

Men for en times tide siden tok den helt kvelden, den nekter aa slaa seg paa, det kommer bare opp en hvit skjerm og thats it.

Noen som har noen gode tips?

dn er vell klikk akuratt som alle nokiaer klikker etter en uke

Lenke til kommentar
Groenn + * + 3 + power on funka .. Fekk formatert telefonen og naa virker den som skal.

Jeg som hadde klart aa overtale kjerringen til aa la meg bestille Sendo X fra England neste mnd .. :)

Bare hyggelig å kunne hjelpe. :p

Men Sendo X kommer ut neste mnd?

Lenke til kommentar
Mobilen er kjoept i Thailand og det er ingen forsikring paa den.

Andre produsenter har World-wide garanti og hjelper deg sålenge samme produktet er tilgjengelig i ditt land. Nokia har vel også slik garanti?

Ellers bør du ta ut batteriet og la den ligge noen timer. Kan hjelpe :)

nei,- asia garanti er dårlig med hos alle produsentan ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...