miniPax Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jada, de ligger på www.status.no-ip.com/vip/se/ Der er alle 3 filmene, nyhetsinnslaget på tv2 og codec Serveren står på NGT linja mi, så hastigheten er vel ikke noe å rope hurra for. Endret 6. oktober 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 nice... kommer der en firer??? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2004 Kanskje...vi får se Er litt vanskelig å si noe nå som vi ikke har tilgang til forsvarets skytebaner. Vi har vurdert et 250L bensinfat inni en gammel camping-vogn, men er liksom ikke bare bare å smelle av det uten at noen reagerer... Og til deg tipseren (veit du ikke leser dette, men sier det fordet): skulle du være så smart å røpe hvem du er så jeg kan finne deg, skal jeg personlig gaffa-teipe deg til bensinfatet Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Cmon, Spregnings Ekspertene filmene ruler! Det er nødt til å komme en oppfølger! Lenke til kommentar
akarno Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jada, de ligger på www.status.no-ip.com/vip/se/ Der er alle 3 filmene, nyhetsinnslaget på tv2 og codec Serveren står på NGT linja mi, så hastigheten er vel ikke noe å rope hurra for. Linken funker ikke lenger. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2004 Skal fungere igjen nå...hadde et lite server-kræsj i helgen Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Skal fungere igjen nå...hadde et lite server-kræsj i helgen Funket strålende nå. Gleder meg til å se de i morgen. Hvilket codex er det? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 Xvid. Den codecen som ligger på serveren min er samme versjon som jeg koda filmene med. Det er dog sikkert ikke den nyeste nå lengre da Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 250L bensin lager et helvette, vil anbefale deg å holde deg til nyttårsrakketter hvis du ikke har tenkt over konsekvensene av å tenne på et fat med 250 liter bensin. Ellers, så er det ikke så rart at dere ikke har tilgang til forsvarets skytebaner lenger. Akkurat de holdningene videoene deres viser er de forsvaret i utallige år har kjempet mot, mest for sikkerhetens skyld men også fordi det stiller forsvaret i veldig dårlig lys. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hed...nd/4186166.html Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) funker ikke for meg, dette kommer opp Warning: main(./filmer.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/local/www/data-dist/index.php on line 92 Warning: main(): Failed opening './filmer.php' for inclusion (include_path='.:') in /usr/local/www/data-dist/index.php on line 92 leste side 6 også og laster nå ned i 6kbs... Endret 19. oktober 2004 av ~Alex~ Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Hehe... Er nok DC++ som trekker sitt av linja Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Samme saken her på vg http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=250731 ? Endret 19. oktober 2004 av The_Creator Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) De hadde 1. dagen i retten i dag, er satt av 3 dager til dette tullet. Kommer med oppdatering (om min stakkars venn syns det er greit) ang dommen osv etterhvert... _edit: ja, det er samme sak Endret 19. oktober 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
snole Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det var jammen ikke småtteri han ble tiltalt for da..... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Var nettopp på tv2 nyheten.. Han ble vist dømt skyldig Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 i pity the fool.... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Videoen kom rett etter "hundedrapene i kosovo" saken, som ikke var helt heldig for fenriken. Tror forsvaret sender en melding til andre som kunne tenke seg å lage noen "litt for spennende" videoer i forsvaret. Han fikk så hatten passet ja. Nok ulykker i forsvaret om man ikke skulle herje som villmenn. At menige finner på noe tull skjer ofte, men av offiserer forventer man mer. Disse skal gå foran som et forbilde, og passe på at slikt ikke skjer. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 Da har dommen falt... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251946 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå