Gå til innhold

SprengningsEkspertene 3


miniPax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje...vi får se ;)

Er litt vanskelig å si noe nå som vi ikke har tilgang til forsvarets skytebaner.

Vi har vurdert et 250L bensinfat inni en gammel camping-vogn, men er liksom ikke bare bare å smelle av det uten at noen reagerer...

 

Og til deg tipseren (veit du ikke leser dette, men sier det fordet): skulle du være så smart å røpe hvem du er så jeg kan finne deg, skal jeg personlig gaffa-teipe deg til bensinfatet :p

Lenke til kommentar

250L bensin lager et helvette, vil anbefale deg å holde deg til nyttårsrakketter hvis du ikke har tenkt over konsekvensene av å tenne på et fat med 250 liter bensin.

 

Ellers, så er det ikke så rart at dere ikke har tilgang til forsvarets skytebaner lenger. Akkurat de holdningene videoene deres viser er de forsvaret i utallige år har kjempet mot, mest for sikkerhetens skyld men også fordi det stiller forsvaret i veldig dårlig lys.

Lenke til kommentar

funker ikke for meg, dette kommer opp

 

Warning: main(./filmer.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/local/www/data-dist/index.php on line 92

 

Warning: main(): Failed opening './filmer.php' for inclusion (include_path='.:') in /usr/local/www/data-dist/index.php on line 92

 

leste side 6 også og laster nå ned i 6kbs...

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

Videoen kom rett etter "hundedrapene i kosovo" saken, som ikke var helt heldig for fenriken. Tror forsvaret sender en melding til andre som kunne tenke seg å lage noen "litt for spennende" videoer i forsvaret. Han fikk så hatten passet ja.

Nok ulykker i forsvaret om man ikke skulle herje som villmenn. At menige finner på noe tull skjer ofte, men av offiserer forventer man mer. Disse skal gå foran som et forbilde, og passe på at slikt ikke skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...