Togo Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Håhåhå! Skulle gjerne hatt en slik en! Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Haha! Så bra!! Skulle hatt en minigun å leke med Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 hmmm.eksploderer virkelig biler slik uten tonnevis med spesialeffekter? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Når de er fylt til randen med bensin, så gjør de det.. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Tror ikke den med minigun`en er fylt med bensin (hvis det var den du mente), men så vil jeg ikke akkurat si at den eksploderer heller... Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er minigun's vannavkjølt? Må da være en eller annen form for avkjøling.... (?) Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Luft kjølt...er en grunn til at det er så mange løp på den jævelen og at den roterer Bytter på hvilket løp som brukes... Rett meg om jeg tar feil... Endret 8. mars 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Joa det er nok sant det, men det går ikke akkurat lange tiden mellom hver gang det flyr en kule gjennom hvert løp..... Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jepp..den med minigunnen ligger her..Enjoy FY så rått... stakkars bilen... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Joa det er nok sant det, men det går ikke akkurat lange tiden mellom hver gang det flyr en kule gjennom hvert løp..... Likevel 6x så lang tid som om det bare skulle vært et løp Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Over 8 skudd i sekundet pr løp..... Det blir fort varmt av sånt.... Men er det ikke no spes avkjøling, så går det vel fint uten da (synes bare det hørtes rart ut..) Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 Søkte litt på Google, og etter hva jeg kan lese meg fram til her, bruker de en eller annen form for karbon i løpene, som bruker lang tid på å varme seg opp, og kort tid på å kjøle seg ned, noe alla prisippet i varmeskjoldet til romferger. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Søkte litt på Google, og etter hva jeg kan lese meg fram til her, bruker de en eller annen form for karbon i løpene, som bruker lang tid på å varme seg opp, og kort tid på å kjøle seg ned, noe alla prisippet i varmeskjoldet til romferger. /me vil ha en karbon kjøler.. Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Søkte litt på Google, og etter hva jeg kan lese meg fram til her, bruker de en eller annen form for karbon i løpene, som bruker lang tid på å varme seg opp, og kort tid på å kjøle seg ned, noe alla prisippet i varmeskjoldet til romferger. Sweet /me 2 Nimzowitsch (ja, jeg cut'n'paste'a nicket ditt ) Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 flytt til usa og du kan kjøpe en minigun lovlig. der har de også årlige begivenheter i ørkenen et eller annet sted hvor en hel haug med tullinger med miniguns skyter på et radiostyrt fly, for å se hvem som klarer å skyte det ned først......... det går forresten også ann å få tak i spesielle dual gatling gun greier, som spyr ut en god del mere skudd per minutt enn 3000...... Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) *sletta* Endret 9. mars 2004 av _StatuS_ Lenke til kommentar
Machete Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Mingun og SUV er en episode av Monster Garage der deltakerne får en uke og et par tusen dollar å kombinere 2 kjøretøy. Klarer de det ikke blir bilen/prosjektet herpa på varierende måter. Jeg lastet ned en episode til der de skulle kombinere Delorian og Hovercraft men klarte det ikke. Og "suprise suprise", bilen ble kjørt over av en tanks fra den amerikanske hæren. Kul serie faktisk. Kan anbefale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå