Gå til innhold

SprengningsEkspertene 3


miniPax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil den ligge ute et sted om ca en måned?

regner med å ha fått den nye harddisken da, venter på kontrollerkot fra komplett.. (ventet på lager 19.3 osv...)

 

*edit*

leste avisa, og de tar nokk feil iallefall på et sted..

film nr 1 og 2 har da vært ute leeenge.. men på avisen sier de at det var 3 filmer som dukket opp samtidig..

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Er det ja...

Så er litt bekymra for konsekvensene for min del.

 

BTW: Bare så det er sagt; vi som har laget disse filmene (for ren og skjær morro) tar sterk avstand fra hundedrapene i Kosovo. Og uansett hva som måtte bli trykt i media, disse filmene er overhodet ikke nazi-inspirert eller lagd for noe som helst annet formål enn simpel gutte-morro... De som har gjort noe tilsvarende (med eller uten kamera) skjønner hva jeg mener... Var overhodet ikke ment at det skulle bli så mye oppstyr rundt dette. Pokker ta de kara som laga den Kosovo filmen ass...

Lenke til kommentar

Halla Status, Jüden

 

Lenge siden sist.

 

Tror det ble litt større reaksjon på filmen en forventet ja. Satt hjemme i går og ventet på at MP'ene skulle slå ned døra. De har allerede vært hos DemolitionMan og HobbyKlovnen.

 

****** ta Dagbladet! De har jo vridd på hele situasjon. Vi høres ut som noen persverse nazister som driver og har oss med noen sexdukker hele dagen og skyter villt i lufta... :dribble: Gærninger liksom.

Lenke til kommentar
Hmm..Lurer på om noen av dere har sett en annen film i samme sjanger..

Var et klipp en kompis viste meg for et par år siden, et innslag fra Discovery.

Har veldig lyst å få tak i den igjen, men aner ikke navnet på fila.

 

Det er en liten reportasje om en fyr (fra Texas såklart) som har kjøpt den største, feteste minigun'en

som er tilgjengelig i militæret, har mounta den på lasteplanet på pickup'en sin,

og tar penger av folk som vil vrake bilen sin på en mere spesiell måte :)

 

Man ser først en presentasjon av våpenet med masse stats og bilder.

Så presentasjon av bilen som skal vrakes.

 

Han demonstrerer på en Porsche. Man bare ser han rive løs med 3000 skudd i minuttet på den stakkars porschen flere ganger filma i bullet time, og den blir bare totalt revet i fillebiter. Er filma fra mange kameravinkler også.

Eierne av bilene får filmen med seg hjem. En mere verdig død å bli omgjort til tesil av en minigun enn å gå i pressa på bilopphøgger'n spør du meg :devil:

Noen som aner hva disse filmene heter??

*Vil laste* :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...