Togo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Errrm... http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/03/04/392505.html Der står det "Filmene er klippet i en musikkvideoaktig stil med heftige rytmer, blant annet tysk nazi-inspirert musikk" Hoho! Noen sliter her! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) vil den ligge ute et sted om ca en måned? regner med å ha fått den nye harddisken da, venter på kontrollerkot fra komplett.. (ventet på lager 19.3 osv...) *edit* leste avisa, og de tar nokk feil iallefall på et sted.. film nr 1 og 2 har da vært ute leeenge.. men på avisen sier de at det var 3 filmer som dukket opp samtidig.. Endret 4. mars 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ingen andre som har mirror til filmen, eller som kan hoste den? Vil se! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg tror kanskje den ligger på KaZaA eller noe Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 _StatuS_: er du med i filmene? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hehe, noen som har sett sitt snitt til å tjene noen slanter her ser jeg. Etter kosovo saken, så sendte noen disse videoene inn til dagbladet, for å få tusen tipset eller noe slikt.. patetisk. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ligger den ute noen plasser nå? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hmm, og der fikk tv2 og tak i filmen.. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Takk du..merka det Satte kaffen i halsen til 18:30 nyhetene...er skjeleglad det ikke ble tatt opp i 21:00 nyhetene...venter i spenning på 23:45 nå... Fant nyheten påNRK.no og Forsvarsnett også. Ble litt mer texas ut av dette enn vi hadde drømt om Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 _StatuS_: er du med i filmene? Jeg prøver igjen... Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Er det ja... Så er litt bekymra for konsekvensene for min del. BTW: Bare så det er sagt; vi som har laget disse filmene (for ren og skjær morro) tar sterk avstand fra hundedrapene i Kosovo. Og uansett hva som måtte bli trykt i media, disse filmene er overhodet ikke nazi-inspirert eller lagd for noe som helst annet formål enn simpel gutte-morro... De som har gjort noe tilsvarende (med eller uten kamera) skjønner hva jeg mener... Var overhodet ikke ment at det skulle bli så mye oppstyr rundt dette. Pokker ta de kara som laga den Kosovo filmen ass... Lenke til kommentar
Jüden_Maista Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei alle sammen, hmm vi fikk vel litt mer oppmerksomhet enn det vi ville ja... men men ser ut om media har glemt det nå *puster lettet ut* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 /me har på følelsen på at de ikke har glemt det. Det blir nok stress fra forskjellige hold nå. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Men det blir jo for ille hvis dere blir saksøkt og diverse føler med dere Lenke til kommentar
Machete Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Halla Status, Jüden Lenge siden sist. Tror det ble litt større reaksjon på filmen en forventet ja. Satt hjemme i går og ventet på at MP'ene skulle slå ned døra. De har allerede vært hos DemolitionMan og HobbyKlovnen. ****** ta Dagbladet! De har jo vridd på hele situasjon. Vi høres ut som noen persverse nazister som driver og har oss med noen sexdukker hele dagen og skyter villt i lufta... Gærninger liksom. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 håper dere ike får for mye pes for dette. ER jo guttemorro. Bra morro, filmen er feeet. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Håpe ikkje dagbladet for tak i våre filmar, me misshandle ein stol til dødes før me spele Celin Dion på full spiker, TORTUR!!!! Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hmm..Lurer på om noen av dere har sett en annen film i samme sjanger..Var et klipp en kompis viste meg for et par år siden, et innslag fra Discovery. Har veldig lyst å få tak i den igjen, men aner ikke navnet på fila. Det er en liten reportasje om en fyr (fra Texas såklart) som har kjøpt den største, feteste minigun'en som er tilgjengelig i militæret, har mounta den på lasteplanet på pickup'en sin, og tar penger av folk som vil vrake bilen sin på en mere spesiell måte Man ser først en presentasjon av våpenet med masse stats og bilder. Så presentasjon av bilen som skal vrakes. Han demonstrerer på en Porsche. Man bare ser han rive løs med 3000 skudd i minuttet på den stakkars porschen flere ganger filma i bullet time, og den blir bare totalt revet i fillebiter. Er filma fra mange kameravinkler også. Eierne av bilene får filmen med seg hjem. En mere verdig død å bli omgjort til tesil av en minigun enn å gå i pressa på bilopphøgger'n spør du meg Noen som aner hva disse filmene heter?? *Vil laste* Lenke til kommentar
lodott Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Jepp..den med minigunnen ligger her.. Enjoy Endret 7. mars 2004 av lodott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå